Foursquare je mobilna aplikacija, s pomočjo katere se »prijavimo« v različne kraje, restavracije in trgovine, pri tem pa tekmujemo s spletnimi prijatelji ter pridobivamo ugodnosti. Podjetje se pogaja tudi z nekaterimi upravitelji tveganega kapitala, do katerih ima podjetje zamenljivi dolg in bi ga želelo spremeniti v lastniški kapital.

Foursquare se je samo v aprilu zadolžil za okoli 41 milijonov dolarjev (31 milijonov evrov), investitorji pa se za deleže v podjetju zanimajo predvsem zaradi novega in uspešnega modela oglaševanja znotraj aplikacije.

Kakšna je tržna vrednost podjetja, za zdaj še ni znano, bi pa lastniški delež v tovrstnem podjetju za Microsoft pomenil večjo vlogo na področju družbenih medijev in mobilnih aplikacij, kjer zaostaja za gigantom Apple. Microsoft je v preteklosti že investiral v nekatera podjetja, med drugim tudi v Facebook, s čimer je pridobil zaveznika v boju proti skupnem sovražniku, podjetju Google.