Injustice se igra kot klasična dvodimenzionalna pretepačina v slogu iger, kot je Mortal Kombat. To niti ni naključje, saj so igro izdelali NetherRealm Studios, ki so odgovorni za najnovejšo prenovo »Smrtonosne borbe«. Zaradi dvodimenzionalnosti igra sestopanje v stran ni možno, posledično pa tudi ne obstajajo razlike med horizontalnimi in vertikalnimi udarci. Različne oblike udarcev so razporejene po višinski osi in z intenzivnostjo, od šibkih, prek srednjih do močnih. Možnost obrambe pa je omejena na blokiranje udarcev in prekinjanje napadalnih kombinacij.

Čeprav je igra dvodimenzionalna, jo med samimi boji dopolnjujejo precej dolgi in dodelani video vložki. Slednji med pretepom dodajajo izredno vzdušje in razkrivajo karakter posameznega lika. Posebne video kombinacije pa niso omejene zgolj na like. Injustice ponuja izredno stopnjo interakcije z okoljem. Tako lahko skoraj povsod na tleh ali v bližini najdete priročne predmete za povzročanje bolečine ali nagel pobeg pred nasprotnikom. Višek animacij pa predstavljajo prehodi med sobami znotraj ene borbe. Te se zgodijo z močnimi udarci na enem od koncev prizorišča, udarcu pa sledi slikovito odbijanje nasprotnika po okolici in kopičenje bolečine, ki ste mu jo prizadeli.

Zaradi video vložkov igra ustvari občutek, da se spopad dogaja v stripovskem svetu in da pretepi niso še eno turnirsko tekmovanje. Največ v to smer pripomore zgodba, ki je za pretepačino netipično dobro izpeljana. Zgodba je sicer precej stripovsko klišejska in pri starejšemu uporabniku izzove začudenje nad mačistično logiko stripovskih junakov, ki si morajo prvo podeliti nekaj klofut, da se lahko pričnejo pogovarjati. Zdi se, da jih od takšnega ravnanja ne odvrača niti dejstvo, da so zavezniki. Roko na srce pa zelo podoben občutek ustvarja tudi prebiranje starih stripov, tako da je vzdušje v tem smislu precej pristno, je pa to tudi najbolj eleganten način za transformacijo pretepačine v zgodbo.

Poleg zgodbovnega načina igra omogoča še druge načine igranje, ki v resnici bolj dopolnjujejo zgodbovni in večigralski način. Slednji je običajno ključen člen pretepačin. To velja tudi za Injusticeu. Konec koncev je zgodba zgolj eleganten način za spoznavanje likov in njihovega igralnega sloga, da bi na koncu lahko izbrali najljubšega in pretepli nasprotnike doma ali prek spleta.

Specifičen slog pretepanja z video vložki in dolgimi serijami kombinacij pa predstavlja tudi problem. Igra je pisana na kožo izkušenejšim uporabnikom, ki so si sposobni zapomniti in izvesti daljše serije kombinacij, medtem ko se bodo začetniki znašli malce slabše. Še posebej problematično pa je, da bosta igralni izkušnji obeh precej različni. Naprednejši igralci bodo doživeli vso povezanost udarcev in okolja ter bodo imeli občutek, da so v najnovejšem filmu stripovskih junakov, medtem ko bodo manj napredni doživljali okorno in nerodno igro z liki, ki delujejo izredno leseni. Prepričani smo, da vsaj del krivde ne gre pripisati slogu, ki zahteva kombinacije, temveč tudi izvedbi borilnega sistema.

Če premagate precej nerodne prve korake in se prebijete med naprednejše igralce, pa boste občutili neverjetno eksplozivnost video igre z naborom nekaterih najmočnejših super herojev v zgodovini stripovskih svetov.

Ocena: 7,9/10

Igra je dostopna za Playstation 3 in Xbox 360.