Eksperiment, imenovan 99 dni svobode, bo napredek udeležencev meril s testi sreče, ki jih bodo med eksperimentom izvedli trikrat, in sicer po 33., 66. in 99. dnevu izziva.

Kampanja je odgovor na Facebookov eksperiment, v katerem je socialno omrežje brez opozorila manipuliralo z novicami 689.000 uporabnikov, da bi s tem ugotovili, ali lahko različni tipi vsebin vplivajo na spremembe čustev ljudi.

Neprofitna organizacija Just B.V. je pri tem poudarila, da vsak od 1,2 milijarde uporabnikov Facebook v povprečju uporablja 17 minut na dan. To pomeni 28 ur na tri mesece časa, ki bi ga uporabniki lahko porabili za čustveno bolj izpolnjujoče aktivnosti, so dejali pri Justu.

Justov umetniški direktor Merijn Straathof, ki bo z drugimi člani organizacije sodeloval v izzivu, je dejal, da to ni kampanja proti Facebooku, temveč gre za poudarjanje čustvenih koristi ob zmerni uporabi socialnega omrežja.