Almunia je pretekli mesec namignil, da bo Google zaradi jeznega odziva konkurentov verjetno moral spremeniti ponudbo iskalnih rezultatov, ki naj bi bili bolj naklonjeni Googlovim storitvam kot storitvam drugih ponudnikov. Pretekli četrtek pa je Almunia v govoru v Madridu opozoril tudi na bolj naporen način reševanja vprašanja, ki bi lahko sledil morebitnim propadlim pogajanjem.

Povedal je tudi, da bi se o izvedljivem dogovoru lahko zedinili že do konca leta. Če bi bil predlog sprejet, bi šlo za prvi primer, ko bi bil Google prisiljen spremeniti predstavitev iskalnih rezultatov zaradi zaščite konkurence, veljal pa bi vsaj pet let. Kljub temu, pa so konkurenti še vedno nezadovoljni in celo trdijo, da je trenutni Googlov predlog slabši od obstoječega stanja. Thomas Vinje s skupine FairSearch, ki združuje 17 podjetij, med njimi tudi Microsoft, je povedal: »Predlog bi stanje poslabšal, ne izboljšal.«

Trdijo, da bi bil Googlov sistem označevanja lastne ponudbe, ki bi jo razlikoval od storitev konkurentov, kontraproduktiven. Trdijo, da izkušnje zadnjih dveh mesecev kažejo, da bi tak sistem v resnici še bolj privilegiral Googlove storitve, saj naj bi tako še učinkoviteje odtegoval promet konkurenčnim storitvam.

Predsednik nemške federacije časopisnih založnikov BDZV Helmut Heinen zato zahteva, da Google v svojih iskalnikih uporablja enake kriterije razvrščanja spletnih strani za vse storitve, tudi svoje. Prepričan je, da je to minimalni sprejemljivi ukrep.