Google avtomatično zbira različne podatke o svojih uporabnikih, ki jih potem prodaja naprej podjetjem, ta pa potencialne kupce bombardirajo z merjenimi oglasi v skladu s tem, kar je Google ugotovil, da jih zanima. Politika Googla sicer prepoveduje zbiranje in prodajo informacij o imenih ali spolu ali spolni usmeritvi uporabnika.

Vendar pa je Caspar izrazil prepričanje, da si lahko podjetja z vsemi ostalimi informacijami ustvarijo popolno podobo o uporabniku, vključno s spolom ali spolno usmeritvijo, kar je v nasprotju z evropsko zakonodajo glede zaščite zasebnosti.

"Za tako široko profiliranje, ki združuje vse podatke, ni nobenega opravičila ne v nemški in ne v evropski zakonodaji," je izjavil Caspar in dodal, da bi bilo to lahko dovoljeno le v primeru, če bi uporabnik dal izrecno dovoljenje oziroma bi sploh dobil priložnost ugovarjati.

Casparjev ukaz velja za celotno Nemčijo in Google lahko doleti kazen do milijona evrov, če ne spremeni prakse. Google ima podobne težave tudi z drugimi evropskimi državami, saj so pravila glede varovanja osebnih podatkov v ZDA precej bolj ohlapna kot v Evropi, še posebej ko gre za posle.