Tržna vrednost spletnega giganta Google naj bi po zadnjih podatkih znašala preko 300 milijard ameriških dolarjev. Manj rožnato pa se v teh dneh godi Applu, katerega delnice so padle za štiri odstotke.

Kljub temu, da Applova spletna trgovina iTunes predstavlja enega izmed pionirskih poizkusov komercializiranja spletnih glasbenih vsebin, se jim v tej tekmi pridružuje tudi Google. Play Music uporabniku omogoča dostop do milijonov skladb, pri podjetju pa storitev opisujejo kot „radio brez pravil.“

Vsak nov uporabnik ima 30-dnevno brezplačno preizkusno dobo, za tem pa možnost mesečne naročnine 7,7 evrov. Za sedaj cena storitve izven Združenih držav Amerike še ni znana.

Večina strokovnjakov meni, da je sistem naročnine dobra poteza, saj se s tem izognejo nadležnim oglasom, ki bi bili prisotni pri brezplačni storitvi.

Google ima sicer že sedaj eno najbolj uspešnih platform za spletno poslušanje glasbe – YouTube. Težava pri tem naj bi bila zgolj to, da se videi ne integrirajo najbolje v Andoroidovo trgovino Google Play.

Na spletu je sicer poleg iTunes še nekaj podobnih storitev, kot sta recimo Spotify in Deezer. Kako se bo Goolov poizkus iztekel, bo pokazal čas. Res pa je, da ima gigant na milijone zvestih uporabnikov, ki bodo najbrž tudi tej novosti naklonjeni.