S pomočjo računalniških algoritmov bo družbeno omrežje poskušalo ugotoviti, kaj posameznega uporabnika zanima in tako prikaz novičk prilagoditi vsakemu posameznemu uporabniku, so napovedali pri Facebooku.

Če uporabnik ali njegovi prijatelji všečkajo določen medij, bodo algoritmi tako bolj pogosto prikazovali novice iz izbranega medija, podobno pa naj bi omrežje tudi prepoznalo, da je uporabnik na primer ljubitelj filmov ali glasbe, in bi v tem primeru prikazovalo najnovejše novice glede glasbenih skupin, filmskih zvezd in podobnih vsebin.

»Na ta način bodo uporabniki dobili bogatejši, lepši in preprostejši seznam novičk, ki bo res vseboval le stvari, ki uporabnika zanimajo, o katerih govorijo prijatelji in ki so v danem trenutku popularne,« je povedala Facebookova direktorica za oblikovanje Julie Zhuo.

Facebook pa naj bi med drugim postal tudi strožji pri prikazovanju slik s profilov prijateljev. Med novičkami naj bi se po prenovi tako prikazovale le slike, ki so že prejele določeno število všečkov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Pri družabnem omrežju želijo na ta način zmanjšati število za uporabnika nepomembnih vsebin, s spletnim časopisom pa se nadejajo, da uporabniki sploh ne bodo več brskali po novičarskih spletnih straneh, temveč bodo vse najnovejše informacije dobili znotraj družbenega omrežja.

Vendar pa bo uvedba novega načina prikazovanja novičk trajala kar nekaj časa, saj želijo pri Facebooku spremembe uvajati počasi, da ne bi sprožili odpora uporabnikov. Najprej naj bi prenovili spletno stran za osebne računalnike, nato pa bosta sledili še različici za pametne telefone in tablične računalnike.

Napoved sprememb je sicer že naletela na odpor, vendar ne od uporabnikov, ampak od podjetij, ki se ukvarjajo s trženjem. Slednje skrbi, da bodo spremembe razvrednotile pomen všečkov na pogostost prikazovanja posameznih blagovnih znamk.

»Podjetja so za pridobivanje prijateljev in všečkov v zadnjih dveh letih porabila več milijard dolarjev in Facebook jih je pri tem spodbujal. Sedaj pa, počasi, a vztrajno, te všečke dela vse manj uporabne za blagovne znamke,« je ob tem dejal analitik iz analitske hiše Forrester Research Nate Elliott.