V zapisu na blogu je socialno omrežje Facebook priznalo, da bi moralo na tem področju prepoznavanja in odstranjevanja spornih vsebin narediti več, in da tudi bodo. Zagotovili so, da bodo začeli s spremembami, ko bodo razčistili, ali njihov sistem za prepoznavanje in odstranjevanje sovražnega govora ne deluje tako učinkovito, kot bi moral.

Marne Levine, Facebookova podpredsednica za globalno javno politiko, je v blogu pojasnila: »V nekaterih primerih se sporna vsebina ne odstrani tako hitro, kot bi si želeli. V drugih primerih vsebina, ki bi jo morali odstraniti, ni bila odstranjena, ali pa so o njeni spornosti presojali glede na zastarele kriterije. Zadnjih nekaj mesecev smo delali na tem, da bi sistem izboljšali, da bi se bolje odzival na poročila o kršitvah, toda smernice, ki jih ti sistemi uporabljajo, niso učinkovite pri zajemanju vse vsebine, ki krši naše standarde.«

Facebook se bo posvetoval z odvetniki in interesnimi skupinami

Facebook je od nekdaj želel biti obravnavan kot tehnološko podjetje, ne kot medijski akter. To so si želeli predvsem zato, ker so medijska podjetja, ki nadzirajo svojo vsebino, ves čas pod drobnogledom regulacij, politike, oglaševalcev. Levinova pravi, da se bo Facebook, preden bo nadgradil svoje smernice glede odstranjevanja sovražnega govora, posvetoval z odvetniki in interesnimi skupinami. Še bolj naj bi delali na usposabljanju osebja in tudi pri tem bodo sodelovali z interesnimi skupinami in tako zagotovili, da bo usposabljanje primerno. Pomembno je tudi, da se zahteva, da ustvarjalci sporne vsebine vsebine odgovarjajo za to vsebino.

Blogerski zapis Levinove so številni uporabniki facebooka kritizirali predvsem zato, ker so si za odziv na problematiko vzeli toliko časa. Eden od uporabnikov je v komentar zapisal: »Ogromno javnega pritiska je bilo potrebnega, da ste se končno odzvali. Morali bi imeti pogum in moralo, da bi to naredili sami od sebe.« Odziv Facebooka je sledil šele po veliki spletni kampanji številnih skupin za zaščito pravic žensk. V to kampanjo je bil vključen tudi projekt Everyday Sexism Project, spletna stran, ki uporablja socialna omrežja, da tako opozarja na problematiko »dnevnega seksizma« v medijih in na drugih področjih.

Bojkot oglaševalcev

Facebook so pozvali k ukrepanju in zahtevajo, da prepoznajo govor, ki posplošuje ali poveličuje nasilje nad dekleti in ženskami, kot tudi sovražni govor, in se zavežejo k temu, da takšne vsebine ne bodo tolerirali. Pozvali so tudi k temu, da učinkovito izobrazijo moderatorje, da bodo prepoznali in odstranili seksistično usmerjen sovražni govor. Učinkovito bi bilo tudi treba izobraziti moderatorje, da bodo razumeli, kako spletno nadlegovanje drugače vpliva na moške in ženske.

Poleg tega, da so na Facebook naslovili odprto pismo, so hkrati pozvali oglaševalce k bojkotu spletne strani, in da bi zavrnili, da se njihovi oglasi pojavljajo ob vsebini, ki prikazuje prizore nasilja nad ženskami. V torek je podjetje Nissan umaknilo svoje oglase s facebooka, toda kot so sporočili za BBC, so po tem, ko so dobili nekaj zagotovil s strani Facebooka, že naslednji dan znova tam oglaševali. Tudi blagovna znamka Dove je potrdila, da »tesno« sodelujejo z omenjenim socialnim omrežjem, da bi kar se da hitro in učinkovito rešili to problematiko.