Facebookova aplikacija uporabniku omogoča, da fotografije iz Googlovih očal objavi neposredno na družbenemu omrežju, sliki pa je mogoče dodati tudi opis, in to preprosto tako, da uporabnik očalom narekuje besedilo, je dejal vodja mobilnih izdelkov pri Facebooku Erick Tseng.

Twitterjeva aplikacija prav tako omogoča objavo fotografij in seveda tudi tvitov, poleg tega pa lahko uporabniki z njo spremljajo tudi dogajanje na omrežju. »Kot običajno lahko z aplikacijo uporabnik odgovarja, posreduje in označuje tvite,« je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP dejal vodja razvoja pri Twitterju Shiv Ramamurthi.

Več podjetij, med drugim tudi Evernote, Tumblr in CNN, je prav tako že pripravilo svoje aplikacije za Googlova očala. Ta so zaenkrat na voljo le za razvijalce in pa za omejeno število testnih uporabnikov, ki so za privilegij plačali po 1500 dolarjev.

Pri Googlovih očalih gre za miniaturno napravico s povezavo na internet, vgrajeno kamero in miniaturnim zaslonom, ki ponuja zelo podobne funkcionalnosti kot pametni mobilni telefoni - razlika je ta, da je naprava zelo kompaktna in jo uporabnik lahko nosi kot očala.

Google je napravo razvijal več let, prvi prototipi pa so med testne uporabnike prišli februarja letos. Uradno naj bi Google Glass na police prišle ob koncu letošnjega leta ali v začetku 2014, cena pa naj bi se po napovedih gibala nekje okoli 1000 evrov.