V zadnjih sedmin letih se je simbol # korenito usidral v našo digitalno govorico. Hashtag pomeni nekakšen skupni imenovalec, pod katerim se zbirajo določena sporočila. Omenjen znak je največji razmah doživel s Twitterjem, kasneje so ga začeli uporabljati tudi portali kot so Tumblr, Pinterest, Instagram, Google +.

V poplavi informacij na spletu so hashtagi način, preko katerih lahko uporabnik usmerja svoja iskanja na želene vsebine oziroma ključne besede. In prav temu se želi pridružiti tudi Facebook. Njihov razvijalec produktov Greg Lindley je na svojem blogu nedavno zapisal. „Do danes ni bilo moč videti širše slike, o čem se uporabniki pogovarjajo. Da bi omenjene debate bolje izpostavili, bomo uvedli več novih orodij. Prvi korak k temu je uvedba hashtagov za facebook.“

Pri omenjenem ne smemo pozabiti na sledeče, piše portal allthingsd.com. Med spremljanjem pomembnih dogodkov po televiziji, denimo Super Bowl, je na facebooku aktivnih od 88 do 100 milijonov Američanov. Prav to občinstvo pa je ciljna publika, kateri se lahko ponudi usmerjena oglasna sporočila. Twitter naj bi to s hashtagi dodobra znal izkoristiti, del pogače pa si želi tudi Facebook.

Sicer je osnovna narava facebooka drugačna od twitterja. Slednji je orodje za takojšnjo splošno komunikacijo, facebook pa je usmerjen bolj v osebne profile in intimnejšo interakcijo med prijatelji. Potrebno pa je priznati, da je bil facebook v zadnjem dobrem letu deležen več sprememb, kar nakazuje določene premike v podjetju v smeri „odprtosti“. V lanskem letu so namreč koreniteje spremenili zasebne nastavitve in profile naredili bolj javne za potrebe iskanja.