Odziv na želje uporabnikov

Podjetje je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP v četrtek objavljenem sporočilu pojasnilo, da se s tem odziva na želje uporabnikov največjega spletnega družbenega omrežja na svetu po več nadzora nad prikazanimi oglasi.

Novo orodje naj bi bilo dostopno prek vsakega oglasa v omrežju Facebooka. Uporabniku bo pojasnilo, zakaj se mu prikazuje izbrano oglasno sporočilo, in mu obenem ponudilo možnost dodajati ali odstranjevati zabeležene interese, na podlagi katerih Facebook uporabniku prikazuje oglase.

To novo funkcionalnost bo Facebook v naslednjih tednih vključil najprej v ZDA, v naslednjih mesecih pa naj bi jo razširil tudi na druge trge po vsem svetu.

Hkrati pa uporabljajo vse več uporabnikovih podatkov

Ob vsem tem so v Facebooku še razkrili, da bodo v ZDA pri prikazovanju oglasov, prilagojenim interesom uporabnikov, kmalu začeli uporabljati tudi podatke ne samo o tem, kaj uporabniki počnejo na Facebooku, ampak tudi o tem, kaj počnejo na spletu izven Facebooka.

Na ta način želijo zagotoviti še bolj natančno ciljano oglaševanje, pri čemer pa naj bi uporabniki imeli možnost izklopiti tovrstno sicer vedno bolj razširjeno obliko oglaševanja.

"Če ne želite, da uporabimo spletne strani in aplikacije, ki jih uporabljate, za to, da vam prikazujemo bolj relevantne oglase, potem tega ne bomo počeli," so zapisali v Facebooku.

Uporabniki naj cenijo svojo zasebnost

Nekateri aktivisti za zaščito zasebnosti pozdravljajo to potezo, ker daje uporabnikom več možnosti nadzora nad tem, kako se uporablja informacije o njih na področju oglaševanja, in upajo, da bodo Facebooku sledila tudi druga podjetja.

Nekateri pa v luči tega, da Facebook očitno uporablja vse več podatkov o uporabnikih za oglaševalske aktivnosti, svetujejo uporabnikom, ki cenijo svojo zasebnost, naj na Facebooku ne objavljajo osebnih informacij.