»Če uporabljate internet ste predmet številnih eksperimentov,« je soustanovitelj Rudder pojasnil na svojem službenem blogu. »Tako pač delujejo spletna mesta,« je še dodal. V eni izmed svojih raziskav so na OkCupid »parčkali« ljudi, ki po opisu pod fotografijo sodeč sploh niso bili primerni eden za drugega. »Uporabnike zanima samo fotografija,« je ugotovil.

Pri vpisu na OkCupid uporabnik lahko naloži svojo fotografijo, odgovoriti pa mora na vrsto vprašanj. Na podlagi odgovorov spletno mesto nato poišče potencialne partnerje in jih predlaga uporabniku.

V enem izmed eksperimentov so na OkCupid »parčkali« ljudi, ki si po odgovorih sodeč sploh niso ustrezali. Ob tem so jim dejali, da so s predlaganimi osebami zelo kompatibilni – v skoraj 90 odstotkih. »Ni presenetljivo, da so si uporabniki izmenjali več sporočil z osebami, za katere smo jim zatrdili, da si ustrezajo,« je pojasnil Christian Rudder.

»Tudi kadar so si različni, se ob naših besedah, da si ustrezajo, pošiljajo sporočila,« je dodal. Kasneje so predloge seveda popravili, koliko »napačnih« je pristalo v zvezi pa ni znano. »Uporabnike zanima samo fotografija. To je pokazal poskus, v okviru katerega smo uporabnikom predlagali osebe, ki so imele objavljeno fotografijo, in tiste brez,« je dejal Rudder. Pogledali so si samo tiste, ki so imeli fotografijo. »Kar pomeni, da so besede neke osebe vredne skoraj nič,« je še zaključil.

S takšnimi poskusi izboljšujemo svoje storitve, je pojasnil Rudder. »Večina idej je slabih. Tudi dobre ideje so lahko še boljše. Poskusi so način, da ločimo zrnje od plev,« je dodal.