Mobilnik, ki premore zaslon na dotik, dvojedrni procesor in kamero s petimi megapiksli, bo kasneje na voljo še v Maleziji, Filipinih, Vietnamu in Indiji, so danes napovedali na predstavitvenem dogodku v Džakarti.

Gre za prvi mobilnik, ki je nastal po prihodu novega izvršnega direktorja Johna Chena novembra lani. Hkrati je tudi eden prvih, ki je nastal v sklopu novega strateškega partnerstva s tajvanskim izdelovalcem elektronike Foxconn.

Uspešnost naprave, ki bo v Indoneziji na voljo za preračunano 140 evrov, bo ključen preizkus uspešnosti nove Blackberryjeve strategije, piše francoska tiskovna agencija AFP.

Analitska hiša IDC ocenjuje, da se je Blackberryjev tržni delež v Indoneziji skrčil z dobrih 40 odstotkov leta 2011 na okoli pet odstotkov lani, predvsem na račun hude konkurence s strani južnokorejskega Samsunga.

Podobna zgodba velja tudi za druge države po svetu. Blackberry je namreč v obdobju razcveta, ko so bili njegovi pametni mobilniki še posebej priljubljeni med poslovneži, dosegal skoraj polovico ameriškega trga, danes pa se zgolj bori za preživetje.

Novembra lani je propadla tudi načrtovana prodaja družbi Fairfax Financial, s katero bi se podjetje umaknilo z borze, novi lastniki pa v miru prestrukturirali podjetje.