Med marcem in koncem aprila je 52 odstotkov vseh kupcev pametnih telefonov v ZDA raje seglo po Androidu kot po konkurentih. To je skoraj nespremenjen delež v primerjavi z istim obdobjem lani, medtem ko je Apple svoj delež letos povečal za 3,5 odstotka, z 38,4 odstotka na 41,9 odstotka. Analitiki podjetja Kantar pravijo, da se Apple za vsaj delež rasti lahko zahvali sodelovanju z operaterjem T-Mobile.

»Zelo pričakovan izid iPhona z vezavo na T-Mobile je bil v zadnje analiziranem obdobju treh mesecev ugoden za iOS, medtem ko se T-Mobilov delež na trgu ni občutno povečal,« je v izjavi zapisal direktor za vpogled v potrošništvo pri Kantarju Dominic Sunnebo.

V trimesečnem obdobju, ki se je končalo maja, je bil iPhone 5 najbolj prodajan pametni telefon pri T-Mobilu, čeprav je bil dostopen šele sredi aprila. Med kupci iPhona 5 je bilo tudi mnogo potrošnikov, ki so se prvič odločili za pametni telefon. Po Kantarjevih podatkih naj bi bilo teh kar 53 odstotkov, kar je osem odstotkov bolje od siceršnjega povprečja.

Na tretjem mestu ostaja Windows Phone z borih 4,6 odstotkov ameriškega trga pametnih telefonov, kar pa je še vedno en odstotek bolje od lanskega rezultata v istem obdobju.