Izvršni direktor Appla Tim Cook se je včeraj z izjavo v kitajščini opravičil: »Zavedamo se, da je bil zaradi slabe komunikacije ustvarjen vtis, da je Apple aroganten in se ne zanima za potrošniške odzive. Globoko se opravičujemo za vse nesporazume in skrbi, ki so nastale.«

Spor med kitajsko javnostjo in Applom je sprožila serija pritožb potrošnikov, ki so bili nezadovoljni, ker so jim z veljavno garancijo v servisih popravili pokvarjene dele iPhone 4 in iPhone 4S, medtem ko ameriškim uporabnikom za iste napake zamenjajo telefon. Apple je povedal, da pokvarjen iPhone 5 skoraj vedno zamenjajo, medtem ko lahko 4 in 4S pogosto popravijo z rezervnimi deli.

Kitajski mediji so Apple obtoževali, da na Kitajskem ne želi zamenjati naprav, ker lokalni zakoni o garancijah zahtevajo, da se zamenjanim napravam upošteva celo leto garancije, medtem ko Apple rezervnim delom pripisuje zgolj 90-dnevno.

Kljub Applovemu opravičilu na svoji kitajski spletni strani, kjer so med drugim zapisali, da podjetje spoštuje Kitajsko in da imajo kitajski potrošniki posebno mesto v Applovem srcu, obtožb niso izrecno priznali, so pa zagotovili, da bodo usposobili lokalne uslužbence, da bodo bolj razumljivo predstavili garancijsko politiko. Obljubili so tudi, da bodo odslej zamenjali pokvarjene naprave in spremenili veljavnost garancije v primerih, ko je potrebno.