Komisija FTC je odločila, da Apple uporabnike ni ustrezno obvestil o pogojih nakupovanja v spletni trgovini. Namreč, vsakič, ko uporabnik vnese geslo za dostop do trgovine in posledično izvede nakup, je geslo aktivno še 15 minut. Ravno v tem času pa naj bi otroci nevede zapravljali denar za plačljive vsebine. Nekaterim je uspelo zapraviti celo 2600 ameriških dolarjev.

Uporabniki so na omenjeno »luknjo« opozarjali že dalj časa, Apple pa je tokrat pristal na poravnavo, saj si nisi želeli nepotrebnega boja na sodišču. Dodajajo tudi, da na koncu koncev želijo uporabniku zagotoviti kakovostne storitve.

Apple je tudi sam skušal najti uporabnike, ki so bili morebiti oškodovani na ta način. V ZDA je svojim strankam poslal preko 28 milijonov elektronskih sporočil z obvestilom, naj se javijo v primeru oškodovanja. Odzvalo se je 37.000 ljudi, ki bodo dobili povrnjene stroške.