Nextdoor je zaživel leta 2011 kot sodobna različica nekdanjih mestnih ali vaških trgov, na katerih so se prebivalci lahko spoznavali med seboj in poizvedeli po lokalnih novicah. Storitev je pognala korenine že v več kot 8000 ameriških skupnostih, trenutno pa beleži rast na ravni skoraj 40 novih sosesk na dan.

»Sosedje si resnično želijo povrniti občutek skupnosti,« pravi soustanovitelj storitve Nirav Tolia in dodaja, da Nextdoor ne želi zamenjati Facebooka. Slednji je namreč osredotočen na prijateljevanje, Nextdoor pa na povezovanje sosesk v obliki izmenjave lokalnih informacij, objavljanja malih oglasov, iskanja varušk ali vrtnarjev v soseščini ipd.

Omenjeno družbeno omrežje je brezplačno za uporabnike. Ti sicer morajo izkazati, kdo so in da zares živijo v določeni soseščini v resničnem svetu, preden se lahko včlanijo v virtualno različico taiste soseščine.

Sosedje, povezani prek storitve Nextdoor, trenutno izmenjajo okrog pol milijona sporočil dnevno, pri čemer jih je petina povezanih s skrbjo glede kriminala oziroma varnosti. Prav zato je Nextdoor zagotovil orodja za hitro obveščanje uporabnikov o zločinih, požarih in drugih nujnih zadevah, ki se tičejo varnosti.

Mlado podjetje s sedežem v San Franciscu je sicer pred kratkim uspelo pridobiti 21,6 milijona dolarjev svežih finančnih sredstev. Vanje vlaga tudi investicijska družba Greylock Partners, ki je bila tudi med prvimi vlagatelji v danes uveljavljenih spletnih družbenih omrežjih Facebook in Linkedin.

Tolia ob vsem tem kot omenjeno napoveduje pohod tudi v druge države še v tem letu, v ta namen so tudi zaposlili podpredsednika, zadolženega za mednarodno širitev. Po njegovih ocenah ima storitev na tujem celo večje možnosti za rast kot v ZDA, ker da imajo soseske v starejših državah verjetno bolj razvit občutek sosedske povezanosti.