Spletna mesta družbe Dnevnik, d.d., uporabljajo piškotke

Nova evropska direktiva zahteva, da od vas pridobimo soglasje za namestitev piškotkov na računalnik in vam omogočimo upravljanje z njimi. Dnevnik, d.d., uporablja piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani, analitične piškotke, ki nam olajšajo izboljševanje uporabniške izkušnje, ter piškotke zunanjih partnerjev, kot so oglasni piškotki, s katerimi vam ponujamo relevantne oglase.

S klikom na spodnji gumb soglašate z uporabo piškotkov.

 Strinjam se

  • Kaj so piškotki in kako delujejo »

    Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki jih vaš računalnik shrani ob prvem obisku spletne strani. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni vašo napravo in nastavitve, ki ste si jih izbrali.

  • Spremeni nastavitve piškotkov »

    Nastavitve piškotkov lahko kadarkoli spremenite tudi na povezavi »O piškotkih« na dnu strani.

RSS

RIS: Najbolj obiskana spletna skupnost v Sloveniji je Youtube, sledita ji Facebook in Wikipedia

Ljubljana -  Redni uporabniki interneta v Sloveniji najpogosteje obiskujejo video spletno skupnost Youtube, kaže raziskava o spletnih skupnostih, ki jo je center za metodologijo in informatiko na ljubljanski fakulteti za družbene vede izvedel v okviru projekta Raba interneta v Sloveniji (RIS).

YouTube (Foto: daylife.com)

Kot so danes sporočili iz omenjenega centra, so med rednimi uporabniki interneta v Sloveniji na dnevni ravni najpogosteje obiskana spletna socialna omrežja, sledijo jim video in foto skupnosti, spletni forumi ter blogi. Spletne skupnosti v Sloveniji najpogosteje obiskujejo šolajoči moški v starosti od 10 do 27 let, ki so dnevni uporabniki interneta.

Telefonska anketa, ki so jo izvedli izvedena decembra 2009 v okviru projekta RIS, je pri tem pokazala, da redni uporabniki interneta v največji meri obiskujejo spletno skupnost YouTube, saj jo vsaj mesečno obiskuje 57 odstotkov anketirancev. Sledita ji Facebook in Wikipedia s 45 odstotki.

Navedene spletne skupnosti so tudi edine, ki imajo mesečni doseg več kot 40 odstotkov. YouTube in Wikipedia sta v obdobju od leta 2007 do 2009 med vsemi spletnimi stranmi, vključenimi v raziskavo, zabeležila tudi največjo rast mesečnega dosega.

Po drugi strani je Facebook najbolj poznana spletna skupnost, saj je 93 odstotkov Slovencev vsaj že slišalo zanjo, medtem ko je najmanj poznana spletna skupnost Twitter, ki je več kot polovica Slovencev sploh ne pozna, mesečno pa jo uporablja le dva odstotka anketirancev.

Redni uporabniki interneta sicer najpogosteje aktivno sodelujejo v spletnih socialnih omrežjih, ki jih skoraj petina (19 odstotkov uporablja dnevno, sledijo video in foto skupnosti, ki jih dnevno uporablja desetina, najmanj pa anketiranci aktivno sodelujejo v virtualnih svetovih (odstotek).

Natančnejši podatki o uporabi spletnega socialnega omrežja Facebook kažejo, da imajo slovenski uporabniki Facebooka, ki ga vsaj občasno obiskujejo, v svojih profilih navedenih 175 prijateljev. Med njimi jih je 30 odstotkov svoj profil ustvarilo pred 12 meseci, 20 odstotkov pa pred dvema letoma.

Med slovenskimi uporabniki Facebooka jih je 19 odstotkov svoj osebni profil "ustvarilo, a ga ne ureja", četrtina ureja osebni profil "večkrat na teden", 12 odstotkov pa "vsak dan ali pogosteje".

V reprezentativni telefonski anketi, v kateri je sodelovalo 602 anketirancev, starih od 10 do 75 let, je 38 odstotkov rednih uporabnikov interneta dejalo, da so prek interneta že spoznali (vsaj eno) osebo, ki je pred tem niso poznali, medtem ko je 26 odstotkov rednih uporabnikov interneta poročalo, da so se s spoznano osebo tudi srečali "v živo".

V povprečju so redni uporabniki interneta prek interneta spoznali 15 oseb, z 11 osebami pa so se srečali "v živo", pri čemer svoje izkušnje s temi osebami v povprečju ocenjujejo kot pozitivne.

Poročilo Spletne skupnosti 2010 je nadaljevanje anketnega raziskovanja v okviru projekta RIS, ki že od leta 1996 izvaja raziskave o vključenosti prebivalcev Slovenije v informacijsko družbo in njihovih aktivnostih na svetovnem spletu.

Reproduciranje, povzemanje in citiranje vsebin je dovoljeno ob pogojih in na način, ki so navedeni tukaj.
Povezani članki
Avstralec na YouTube objavil posnetek 'Biblija ali Koran - kateri bolje gori?' in sprožil kritike svetovnih razsežnosti Kronika

Avstralec na YouTube objavil posnetek 'Biblija ali Koran - kateri bolje gori?' in sprožil kritike svetovnih razsežnosti

Le nekaj dni zatem, ko so grožnje ameriškega pastorja, da bo na dvorišču svoje župnije zažigal Korane, povzročile bučne proteste in obsodbe s celega sveta, je neki avstralski odvetnik na spletni strani Youtube objavil posnetek, kako iz Korana in Biblije trga strani in jih zažiga, danes poroča... Več »

Google bi hollywoodske  filme že letos lahko  ponujal preko Youtuba Novice

Google bi hollywoodske filme že letos lahko ponujal preko Youtuba

Google oziroma njegov Youtube se z vodilnimi filmskimi studii v Hollywoodu pogaja za zagon storitve, ki bi uporabnikom omogočala oglede filmov preko spleta. Storitev, ki bo plačljiva, naj bi Google omogočil do konca leta, dodana pa naj bi bila spletni strani Youtube, ki jo je Google prevzel leta... Več »

YouTube po novem tudi v hrvaščini, srbščini, slovaščini in filipinščini Znanost in tehnologija

YouTube po novem tudi v hrvaščini, srbščini, slovaščini in filipinščini

Po vsemu svetu priljubljena spletna stran za izmenjavo video posnetkov YouTube je po novem tudi v hrvaščini, srbščini, slovaščini in filipinščini. Tako je možno po YouTubeu brskati že kar v 28 jezikih, pri YouTubeu pa napovedujejo, da bodo do konca leta pripravili še 12 lokalnih različic Več »

Komentarji

Uredništvo Dnevnik.si spodbuja razpravo uporabnikov o novinarskih prispevkih. Uporabnike poziva, naj pri izražanju mnenj upoštevajo pravila komentiranja. V prizadevanju za preprečevanje sovražnega govora na spletu, ki je po zakonu kazniv, smo se pridružili nacionalnemu projektu Spletno Oko. S klikom na gumb Spletno Oko lahko prijavite komentar, za katerega domnevate, da je sovražen. Prijavo prejmeta upravitelj portala in prijavna točka Spletno Oko, ki jo obravnava le v primeru izpolnjenih kriterijev domnevno nezakonite vsebine.

Prijavi sovražni govor