Kako drugače lahko zapišemo za našega znanca, ki je pomen šminkerja nadgradil do potankosti. Vsakič ko gremo z njim na kavo, občudujemo njegovo dovršeno podobo. In pred dnevi, ob srkanju črnega poživila, je beseda nanesla tudi na avtomobile, natančneje: na štirikolesno gnane. Znanec šminker se je namreč odločil, da bo zamenjal štirikolesnik, in nas vprašal za nasvet. Na koncu jezika smo že imeli dva kandidata, tudi zato, ker smo se z njima tiste dni tudi sami intimneje spoznavali, a smo se v zadnjem trenutku odločili, da nista zanj. Bilo bi ju enostavno škoda zgolj za šminkiranje, ko pa lahko ponudita toliko več. Subaru outback in opel insignia country tourer.

Mišičasta sta, o tem že na prvi pogled ni dvoma, toda mišice veliko bolj pristajajo nemcu, ki sodi med lepše karavane s terensko nravjo, medtem ko japonca na kakšnem lepotnem tekmovanju z veliko verjetnostjo ne boste videli, saj bo izpadel že veliko pred finalom. A to še zdaleč ne pomeni, da vas bo pustil hladne. Daleč od tega. Njegovi starši so namreč lahko ponosni, saj zmaguje v kategorijah, ki jih cenijo predvsem privrženci vožnje po zahtevnejšem terenu. Lepota gor ali dol. Outback je pravi kavalir in vas na brezpotjih ne bo nikoli pustil na cedilu. Vprašanje je samo, kako daleč si boste za volanom upali. Štirikolesni pogon namreč zmore veliko več kot zgolj voziti po cestišču z bolj spolzko podlago, zelo hitro pa se iz udobnega in hitrega štirikolesnika prelevi v tank, ki pred seboj podira še tako zahtevne ovire, kot je na primer sneg na cesti. Pogon na vsa štiri kolesa premore tudi testna insignia, ki pa deluje veliko manj terensko in nagovarja družinskega očeta, ki mu je ob udobju in prostornosti pomembno tudi to, da nima težav v slabših vremenskih razmerah.

Prostorna sta oba, o tem ni dvoma, 13 centimetrov več v dolžini (4,92:4,79 m) se insignii pozna predvsem v voznikovem delovnem okolju, precej manj pa v prtljažniku (540:526 l) in na zadnji klopi, kjer najbolje dva potnika ne bosta imela težav, kam s koleni in glavo. Seveda je mogoče prtljažnika s podiranjem klopi tudi povečati, občutno prostornejši pa je v tem primeru japonec (1726:1530 litrov). Pri insigniii voznika čaka nekaj dni privajanja, da bo končno na ti z vsemi novostmi, ki jih prinaša kokpit. Ogromno je gumbov, upravljanje številnih funkcij pa poteka prek zaslona na dotik. Outback stavi na klasiko, najbolj pa nas je zmotil premajhen zaslon kamere, ki pomaga pri parkiranju, za nameček ni parkirnih senzorjev, ki bi dodatno olajšali delo. Je pa zato japončeva oprema exclusive popolna tako glede varnosti (zračne blazine in zavese, ABS, ESP, štirikolesni pogon...) kot tudi udobja (električni paket, dvopodročna klima, usnjeni, električno pomični in ogrevani sedeži, tempomat...), kar se pozna tudi pri že skorajda astronomski ceni 46.690 evrov. Insignia CT je v kombinaciji z opremo cosmo občutno cenejša (34.700 evrov), a jo izenačevanje opreme podraži za dobrih osem evrskih tisočakov, pri čemer svetujemo, da si privoščite vsaj pametni ključ (220 evrov) ter parkirne senzorje in kamero (1200). Razmisliti velja tudi o 6-stopenjskem samodejnem (3000 evrov) namesto ročnega menjalnika. Outbackov brezstopenjski menjalnik je dodana vrednost, lahko ga upravljate tudi z ušesoma za volanom, v kombinaciji z 2-litrskim dizlom (110 kW/150 KM) pa je dovolj zmogljiv (195 km/h, 9,7 s) in ne pretirano potraten (povprečje 7,2 litra), doseg z enim polnjenjem pa je približno 900 kilometrov. 2-litrski dizel v oplu je sicer na papirju zmogljivejši (120 kW/163 KM), a je avto tudi 200 kilogramov težji, kar se pozna pri slabšem pospešku do stotice (10,9 sekunde) in malce višji povprečni porabi (7,4 litra), doseg pa je zavoljo prostornejše posode za gorivo (70:65) blizu magične tisočice. Več pa v sklepu.