Ulice in ceste bodo povsem polne, zato bodo za prevoz uporabni zgolj najmanjši avtomobili, kakršna sta tudi ford fiesta in kia rio. Prvi primerek je dolg 3,97 metra, drugi 4,04 metra, za nogometno rajanje v Južni Ameriki pa sta primerna tudi s svojim imenom. Nič čudnega torej, da sta Ford in Kia na nogometnem trgu navzoča tudi kot močna pokrovitelja velikih nogometnih tekmovanj – Ford je na čelu lige prvakov, Kia pa svetovnega prvenstva. Zaradi manjše konstitucije sta fiesta in rio uporabna tudi za spretno gibanje po mestnih ulicah, saj preigravata ovinke kot Lionel Messi. Kljub temu se ne ustrašita niti bolj ravnih in hitrejših cest, ko lahko drvita kot Cristiano Ronaldo. Fiesta pride do stotice v 10,8 sekunde in ima končno hitrost 180 kilometrov uro, medtem ko rio do stotice pospeši v 13,1 sekunde in doseže končnih 168 kilometrov na uro. Jasno je torej, da več dirkaških občutkov ponuja fiesta, ki zares spominja na kakšnega hitronogega nogometaša.

Toda za vsakim zvezdnikom v konici napada se v ozadju skriva zvezna vrsta, ki je vedno motor vsakega nogometnega moštva. Nič drugače ni s fiesto in riom. Fordov enolitrski motor premore 100 konjskih moči (74 kW), ki prek šeststopenjskega avtomatskega menjalnika omogočajo stabilen občutek skozi vse ovinke. Malce bolj zadržan je 1,25-litrski motor v riu s 85 konjskimi močmi (63 kW) in šestimi ročnimi prestavami, s čimer spominja na italijanske nogometne zasedbe, ki nikoli povsem ne blestijo, a praktično nikoli tudi ne zatajijo. Igrajo namreč zanesljivo od prve do zadnje minute.

Vsak trener tudi dobro ve, da je za zmago najpomembnejše trdo delo na treningu. Če se bodo nogometaši na vadbo vozili s fiesto, bodo lahko v prtljažnik spravili za 295 litrov žog in druge nogometne opreme, nekaj manj pa v ria, ki premore 288 litrov. Nedvomno gre za avtomobila, ki sta primernejša za nogometaše kot pa denimo za alpske smučarje, saj je tudi opreme bistveno manj. Toda nobenega napora ni možno premagati brez ustrezne osvežitve, pri čemer je tudi pomembno, da igralci znajo varčevati moči. Podobno je pri vožnji avtomobila in porabi goriva. Varčnejši je kia rio s 6,4 litra na sto prevoženih kilometrov, bolj potratna pa je ford fiesta z 8,1 litra. Bliže sta si po svoji »pljučni kapaciteti«, saj rio sprejme 43 litrov bencinskega goriva, fiesta pa 42 litrov.

Na svetovnem prvenstvu bo tudi ogromno navijačev, ki se soočajo z visokimi cenami letalskih prevozov, hotelov in gostinske ponudbe, saj turistični delavci v Braziliji dobro vedo, da kdor ima vstopnico za nogometno tekmo, zagotovo ne bo ostal doma. Gre za enega večjih problemov nogometnih turistov, a na drugi strani se lahko oddahnejo, če bodo želeli kupiti kio rio 1,25 EX urban in ford fiesto titanium X 1,0 ecoboost. Za prvi avtomobil namreč do konca svetovnega prvenstva ponujajo 2900 evrov popusta, zato stane 10.690 evrov. Dražja je ford fiesta, a tudi zanjo boste dobili enak popust (2900 evrov), kar končno ceno postavi na 15.770 evrov. Več pa v sklepu.

.

Več fotografij na www.dnevnik.si