Tudi pri takih vozili danes stavijo na obliko, tehniko, udobje med vožnjo ter seveda zmogljive in karseda varčne motorje. Kajti lahka gospodarska vozila so kljub vsemu »tovornemu« značaju vse bolj tudi vozila za čustva. Kupca v prvi vrsti zanimajo stroški, takšni in drugačni, ni pa več vseeno, kako je vozilo videti, in predvsem, kaj zmore in za kakšno ceno.

Novi vivaro, ki nadaljuje tam, kjer je leta 2001 uspešno pot začelo vozilo prve generacije, izdelali pa so ga v 600.000 primerkih, se lahko ponaša s marsikatero novostjo. Za začetek bo na voljo kot furgon, kombi, različica s podaljšano kabino za prevoz moštva in gola šasija s kabino z dvema dolžinama (4,99 in 5,39 metra) in dvema višinama (1,97 in 2,46 metra). Tudi prostornina tovornega prostora se je povečala in odvisno od izvedbe znaša od 5,2 do 8,6 kubičnega metra. Oblikovno izstopa sprednji del, nova pa je tudi notranjost. Osrednji sprednji sedež je mogoče spremeniti v delovno mizo, na katero je mogoče namestiti prenosni računalnik, pod sovoznikovim sedežem pa je še 42-litrski predal. Od sodobnih tehnologij omenimo še možnost povezave z Oplovim sistemom IntelliLink, 7-palčnim barvnim zaslonom na dotik, povezavo bluetooth ter samodejno klimatsko napravo in sistem keyless.

Večja novost so seveda motorji, Opel stavi na manjše, a zmogljive dizle. Sprva z dvema novima turbodizelskima motorjema, ki bosta na voljo v skupno štirih različnih močeh. Paleta se začne pri 1,6-litrskemu motorju CDTI s 66 kilovati (90 KM), ki bo na voljo tudi s 85 kilovati (115 KM). Njegova različica biturbo s tehnologijo dveh turbopolnilnikov pa zmore 88 kW (120 KM) in 103 kW (140 KM). Po podatkih tovarne je povprečna poraba novega vivara manjša za približno en liter na 100 kilometrov. Edina novost večjega movana je novi 2,3-litrski dizelski motor, ki je na voljo s 100 (136 KM) in 120 kW (163 KM).

Vzporedno z novo karoserijo so seveda na novo zasnovali podvozje, vse s ciljem varnejše in udobnejše vožnje, niso pa pozabili na številne elektronske varnostne dodatke. Poleg klasičnega ABS ima še elektronski razdelilnik zavorne sile EBD, sistem pomoči vozniku ob zaviranju v sili EBA, sistem pomoči pri speljevanju navkreber HSA, elektronski programom stabilnosti ESP s sistemom nadzora zdrsa gnanih koles TC in sistem dušitve bočnega nihanja. Poleg naštetih sistemov vozniku in potnikom ob strani stojijo še potovalni računalnik, omejevalnik hitrosti in sistem pomoči pri parkiranju ter izboljšan pogled na dogajanje za vozilom s kamero in poseben varnostni dodatek, veliko konveksno vzvratno ogledalo v sopotnikovim senčniku, ki ga je mogoče nastaviti tako, da vozniku odkriva pogled v mrtvi kot.

Vivaro, ki ga izdelujejo v tovarni v Lutnu – v proizvodnjo so vložili 95 milijonov evrov – bo prišel na trg zgodaj jeseni.