Črna barva ima na nas neverjeten vpliv. Težko se ji upremo že, ko izbiramo oblačila, še težje, ko je pred nami postavna črnolaska. Kaj težje, skorajda nemogoče. In tako se nam je primerilo... Pojavila se je tik pred nami, se s svojimi spogledljivimi očmi zazrla v naše in zamigala s širokimi boki. Kot da to ne bi bilo dovolj, nam je dejala: »Se zapeljeva?« Moška domišljija nam je delala sto na uro.

Še pravočasno smo se iz sanj vrnili v resničnost, šesti čut pa nam je veleval, da je nekaj narobe. Dovolili smo ji, da se predstavi, in od sramu nemudoma postali rdeči v obraz. Pa saj to ni ona, temveč je on. Moški. Citroën C3. V trenutku smo stopili korak nazaj, saj si tega, da bi bili intimni z moškim, res nismo želeli. A brez prijateljevanja ni šlo. Konec koncev je bilo pred nama 14-dnevno druženje.

Da smo v njem videli njo, ni bilo nič čudnega, saj je majhen in prikupen, njegovo poslanstvo pa je očarati predvsem predstavnice nežnejšega spola. Čeprav morajo biti te, ki jih je testni avto nagovarjal, precej premožne. Oprema exclusive je namreč za razred, v katerega sodi, resnično ekskluzivna in vključuje vse (in še več), kar ženska potrebuje: zadnje parkirne senzorje, ki olajšajo parkiranje, sploh v kombinaciji s kamero (doplačilo 1320 evrov), tempomat, da v mestu dama ni prehitra in da po nepotrebnem denarja, namenjenega za ličila in oblačila, ne nakazuje državi. Velja pa si privoščiti še navigacijo (810), da tudi v dneh, ko ste raztresene, ni težav, kako najhitreje in udobneje do cilja. Precej premožne v našem primeru pomeni 18.290 evrov, kar je prevedeno na centimeter dolžine v rangu precej bolj prestižnih štirikolesnikov. Toda 394 centimetrov, kolikor meri C3, ima svoje prednosti, ob mestni okretnosti je namreč prostora dovolj tudi na zadnji klopi, kamor se zavoljo zadnjega para vrat dostopa enostavno, in v 300-litrskem prtljažniku, ki je globok, a žal tudi z visokim nakladalnim robom.

C3 seveda ni težkokategornik, v kombinaciji z 1,6-litrskim motorjem pa kljub dizelski nravi hitro postane pravi športnik. Če si seveda tisti za volanom tega želi. 114 iskrivih konjičkov namreč lahko razganja še bolj kot 15-letno najstnico, ki razmišlja o izgubi nedolžnosti, 6-stopenjski ročni menjalnik, prek katerega se moč prenaša na prednji kolesi, pa je podobno natančen, kot je bila nekdanja svetovna prvakinja Marika Kardinar pri zbijanju kegljev. Ker so konjički poučeni o recesijskih časih, niso pretirano žejni in tako bodo željo, da se odžejajo, izrazili na približno vsakih 800 prevoženih kilometrov.

Popoln? Skorajda, le veleuma, ki je oblikoval volan, bi radi spoznali. Če bi ga prestavili v kakšen vlačilec, tovornjakarji sploh ne bi opazili razlike, tako zajeten je namreč. Pa še nasvet: izognite se usnju na sedežih. Sploh v kombinaciji s črno barvo karoserije se vam zna v s soncem obsijanih poletnih mesecih zgoditi, da si boste opekli zadnjico.