Kitajska se je za premierno vožnjo odločila na rojstni dan ''velikega sina'' Kitajske, Maa Ce-tunga, ki se je rodil 26. decembra 1893. Konec tedna so sicer vlak preizkusili za kitajske pomembneže in novinarje.

Za vozovnice bo treba odšteti 100, 160 ali 350 evrov, odvisno, v katerem razredu se bodo potniki želeli voziti. Mnogim se zdijo cene previsoke, saj prekosijo celo cene nekaterih nizkocenovnih letalskih družb.

Prvi hitri vlaki so na Kitajskem začeli voziti že leta 2007, od takrat pa so v državi zgradili največjo železniško mrežo na svetu, ki je imela konec leta 2010 za več kot 8000 kilometrov prog, število pa bi se lahko do leta 2020 podvojilo.

Razvoj pa so v zadnjih letih upočasnile številne afere in nezadostna prometna varnost. V trku dveh hitrih vlakov 23. julija lani na vzhodu Kitajske je umrlo 40 ljudi, ranjenih pa jih je bilo 200, nesreča pa je vzpodbudila številne kritike. Tokrat so oblasti zatrdile, da so vzpostavile boljše varnostne ukrepe, vendarle pa so mnogi še vedno zaskrbljeni. Global Times, časnik, blizu Komunistični partiji, je danes objavil izjavo ministra za promet, ki je dejal, da kljub vsem ukrepom določene težave še obstajajo. ''Ne moremo zatrditi, da v prihodnje ne bo nikakršnih tveganj. Pritisk javnosti je bil izredno močan,'' je dejal Zhao Chunlei.