A besedna zveza »modra kri« pri nas zbudi še eno asociacijo – mercedes E 300 bluetec hybrid. Razlogov je več. Najprej že zaradi imena motorja (blue je modro) in hibridnega pogona, ki je bolj prijazen do narave. Nato tudi zaradi udobnosti, saj se potnik v njem počuti kot kralj, in nazadnje še zaradi srebrne barve, kot jo je imel naš preizkusni primerek. Nedvomno ne gre za običajen avtomobil. Marsikomu je sicer na prvi pogled dolgočasen, celo snobovski, in ne pritegne nobenih čustev, a kdor ga bo zapustil zaradi teh razlogov, bo še dolgo obžaloval. Mercedes razreda E je namreč avtomobil, ki potnike prevaža s tako elegantno vožnjo, da kar pomirja. Ta učinek je še bolj poudarjen v hibridni verziji, ko vozilo prve metre naredi povsem brezglasno, z električnim motorjem, ki razvije 27 konjskih moči. Ko pritisnete stopalko za plin, se zbudi še dizelski 2,1-litrski motor, ki zmore 204 konjskih moči (150 kW), pri čemer motor natančno sodeluje s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Pri večjih obremenitvah še vedno malce moti glasen motor, kar velja tudi za nehibridne primerke, a to je hkrati skoraj edini očitek temu avtomobilu.

Kajti na vseh cestah se voznik mercedesa E 300 bluetec hybrida počuti, kot da se tudi njemu po žilah pretaka modra kri. Vse namreč teče gladko in udobno, še posebno kadar spustite stopalko za plin in vozilo vklopi sistem »jadranja«, s katerim avtomobil varčuje z energijo. Toda tudi ko poženete motor do višje hitrosti, ki se ustavi pri 242 kilometrih na uro, se za volanom še vedno počutite umirjeno, kljub hibridnemu motorju pa ne izostanejo niti dirkaški občutki, saj avtomobil do stotice potegne v 7,5 sekunde. Vsi potniki v udobnih sedežih tudi takoj najdejo svoj optimalni položaj, prostora pa je dovolj povsod, ne glede na to, kateri sedež izberete. Malce manj ga je v prtljažniku, kjer je nekaj litrov vzela baterija za električni pogon, a je 540 litrov še vedno dovolj za marsikatere počitnice. Toda v kolikor hibridni pogon pobere nekaj litrov prostora, v zameno zato na dolgi rok pridobite z manjšo porabo dizelskega goriva. Ta je namreč nižja, le 6,5 litra, kar je za 4,88 metra dolg in skoraj dve toni težak avtomobil lep dosežek. Malce manj je prijetna cena, 57.420 evrov, a če ste modre krvi, potem ne bo problema.

Več fotografij in tehnični podatki na www.dnevnik.si