Konkretno to pomeni, da bomo lahko v prihodnosti vozili avtomobile, ki nas bodo s pomočjo komuniciranja med seboj in s cestno infrastrukturo opozorili na nepredvidljive dogodke na cesti, kot je npr. prometna nesreča, ki se je pravkar zgodila za ovinkom, so danes sporočili iz Bruslja.

Evropska unija je investirala več kot 180 milijonov evrov v raziskovalne projekte o kooperativnih transportnih sistemih, ki so pripomogli k razvoju standardov. Evropska avtomobilska industrija, ki zagotavlja 13 milijonov delovnih mest, bo s tem pridobila pomembno prednost pri razvoju naslednje generacije avtomobilov.

Evropske organizacije tesno sodelujejo z ameriškimi in japonskimi organizacijami, da bi zagotovile usklajenost sistemov po svetu. Povezani avtomobili naj bi se na evropskih cestah po pričakovanjih pojavili leta 2015.

"Neposredna komunikacija med vozili in infrastrukturo bo zagotovila varnejše in bolj učinkovite prometne tokove, z veliko prednostmi za voznike in pešce, naše okolje in naše gospodarstvo," je ob tej priložnosti povedal podpredsednica Evropske komisije Neelie Kroes.

Po njenih pojasnilih so v tem okviru ključnega pomena tudi hitra širokopasovna omrežja, pri čemer pa razdrobljena politika upravljanja s frekvencami v Evropi predstavlja oviro, ki jo je treba čim prej odpraviti.