Ker imamo sami ravno nasprotno mnenje, moramo priznati, da smo še prav posebej uživali, ko smo nekaterim takšnim »tradicionalistom«, ki smo jih povabili na vožnjo s testnim kabrioletskim audijem A3, njihove predsodke drugega za drugim razblinjali kot milne mehurčke. In na koncu smo se družno, poštenemu tuhtanju navkljub lahko domislili le enega samega minusa, pa še ta ni bil neposredna krivda avtomobila, temveč bolj naša. Ko se s kabrioletskim audijem A3 namreč »razgalite«, se pravi zložite streho v zadek, za kar je potrebnih 18 sekund, celoten avtomatiziran proces pa je možen pri hitrostih do 50 kilometrov na uro, ste, vsaj v mestih, tarča številnih pogledov. Ti pa nam osebno niso prijali, saj smo se počutili kot razstavni eksponat. A če s tem nimate težav (kar je tudi prav), ali vam to celo godi, potem ta 4,42 metra dolg avto praktično nima minusa. Ko se vozite v zavetju pokrite platnene strehe, je razlik z običajnim A3 namreč precej malo...

Dobro, prtljažnik, ki ima ob postavljeni strehi prostornino 320 litrov (ob zloženi 40 manj), je v primerjavi z limuzino manjši za 100, v primerjavi s 5-vratnim pa za dobrih 50 litrov in je tudi precej nizek, a je (preizkušeno!) dovolj velik tudi za prtljago štiričlanske družine ob krajšem dopustu. Pa čeprav je to vse prej kot družinski avto. Tudi prostora na zadnji klopi je dovolj, ob tem pa nas je navdušila zvočna izoliranost potniške kabine, v kateri se le stežka začuti, da jo prekriva platnena streha – v bistvu smo se tega zavedli šele med vožnjo skozi predore. Sicer pa smo, ne ozirajoč se na poglede, večino časa streho raje imeli zloženo v prtljažniku. In uživali med vožnjo zgoraj brez. Ker je pravi užitek nekje do hitrosti 100 km/h, višje pa je hrup že prevelik in veter za naš okus premočan, smo se prvič po nekaj letih na slovensko obalo odpravili po stari cesti in celotno razdaljo od Ljubljane z užitkom prevozili z vetrom na glavi – saj se verjetno bolje sliši z vetrom v laseh, a v našem primeru ti pač vztrajno izginjajo.

Za omenjene užitke se je seveda treba zahvaliti tudi odličnemu motorju, ki da veliko več, kot obljubljajo številke. 1,4-litrski turbobencinar s 125 konji (92 kilovati), ki avto do stotice pospeši v 10,2 sekunde in doseže najvišjo hitrost 211 km/h, je namreč poskočen, odziven in varčen (6,5 litra na 100 kilometrov), k užitku med vožnjo pa so pripomogli tudi odlična lega na cesti, odziven volan ter športno podvozje in sistem audi drive select, ki omogoča različne načine vožnje, od komfortnega do varčnega in dinamičnega. Omenjeni sistem je skupaj z vsem osnovnim (ABS, ESP, ASR, zračne blazine, avtomatsko zložljiva platnena streha, aluminijasta platišča, informacijski sistem z barvnim zaslonom, športna sprednja sedeža, klimatska naprava...) del opreme ambition, s katero je bil opremljen testni audi A3 1,4 TFSI in s katero cena tega zares užitkarskega avtomobila znaša 32.490 evrov.

Več fotografij na www.dnevnik.si