1. O občini na spletnih straneh

Ste našli dovolj podatkov o zgodovini kraja?

O zgodovini sami ravno ne, o sami občini pa se je dalo izvedeti marsikaj.

Ste našli dovolj podatkov o znamenitostih občine?

Da. O tem sem izvedela veliko, znamenitosti so me popeljale skozi zgodovino, izvedela sem marsikaj novega.

Ste našli dovolj podatkov o aktualnih dogodkih v občini?

Da, a precej več sem izvedela na lokaciji sami.

Ste našli podatke o značilnih lokalnih jedeh?

Ne, tega nisem nikjer našla. O tem so mi pripovedovali v Razvojnem centru v Puconcih.

2. Prevoz varianta A – osebni avtomobil:

Je bila pot prijetna?

Da, saj je potekala predvsem po avtocesti in tako hitro prispeš na cilj.

Koliko je trajala pot?

Zaradi slabe označbe je trajala malo dlje, in sicer 2 uri in 40 minut. Če ne bi zaradi neoznačenosti zgrešili odcepa in se pripeljali v Moravske Toplice, bi prihranili vsaj 20 minut.

So bile cestne označbe do cilja dobre?

Ne, do konkretnega ovinka, ki pripelje v Puconce, je bilo popolnoma neoznačeno. Vsaj krožišče bi lahko imelo tablo, da veš, kam zaviti. Res pa je, da sem si pot ogledala samo na zemljevidu in nisem imela navigacije.

3. Označbe v kraju

Ste takoj našli Turističnoinformacijski center (TIC)?

Ga ni, TIC ne obstaja, imajo pa Razvojni center, kjer sem dobila vse informacije, bili so tudi prijazni in pripravljeni, da mi pokažejo vse, kar sem si zaželela.

Morala sem vprašati v gostilni, da so mi povedali, kje je to. Stavba mi je bila poznana s spleta, tako sem jo lažje našla, čeprav je zaradi slabe označenosti prej možno najti zasebnega zobozdravnika kot Razvojni center.

Ste takoj našli zanimive točke, ki ste jih našli na spletni strani?

Da, te so dobro označene, čeprav se lahko med vožnjo tudi malo izgubiš. Sem dobila zemljevid, da je bilo potovanje malo lažje.

4. TIC

Odpiralni čas:

Slednji ni označen, a je zaposlena povedala, da delajo do tretje ure. Tudi na spletu ga nisem našla, le elektronski naslov, da lahko najaviš svoj prihod, če želiš.

Prisotnost osebja:

Da, ena oseba je bila v pisarni.

So vam dali osnovne informacije o kraju in kaj se tam aktualnega dogaja?

Da, zaposlena je bila izredno prijazna. Veliko zanimivega je povedala in bila pripravljena stvari tudi razkazati. Izvedela sem marsikatero stvar iz zgodovine kraja in dogodkih, ki se tam odvijajo, ter prejela koledar prireditev.

So vam dobro svetovali glede kulinarične ponudbe?

Da, dobila sem veliko predlogov o ponudbi in tudi o tem, kaj je kje primerno pojesti, a na žalost sem izbrala ravno takšno gostilno, kjer sem bila zelo razočarana. Imela je samo jedi na jedilniku (pico in predjed tunko).

5. Restavracija – gostilna:

Gostilna Kuhar-Kosi

Sprejem ob prihodu (pozdrav, spremstvo do mize…).

Pozdrav je bil, ni bilo pa spremstva. Treba je bilo pozvoniti, da so te prišli postreč.

Odnos osebja do gostov?

Slabo, bila sem razočarana, ker mi je bila gostilna predstavljena kot dobra, tudi zaradi pokušnje lokalnih jedi. Na jedilniku so imeli zgolj pico (to imajo povsod) in hladno tunko.

Je natakar poznal jedi na jedilnem listu, je znal predstaviti lokalno kulinariko?

Natakarica nas je zelo hitro odslovila, če ne bi bila tam z otroki, ki so bili že lačni, bi vstala in odšla, a njim je bila pica povsem v redu izbira (možnost je bila samo klasika z gobicami ali brez, drugih okusov niso imeli).

Ste bili ob odhodu deležni pozdrava, darila?

Ne, ničesar.