Slovenija se bo z izpostavitvijo Bleda predstavljala kot prestižna in romantična destinacija za tiste, ki iščejo ekskluzivne in nove destinacije ob priložnosti porok in poročnih potovanj, so sporočili z javne agencije Spirit.

Na stojnici se bo v okviru animacijskega kotička na temo porok predstavil Zavod za turizem Bled. Pravi poročni par bo na stojnico vabil obiskovalce, ki se bodo lahko z ženinom ali nevesto tudi fotografirali v pletni, ki bo postavljena v animacijskem kotičku.

Fotografija, ki jo bodo pari prejeli v parih minutah, bo imela v ozadju blejsko panoramo - otok in grad. Lahko bodo tudi pozvonili z zvončkom želja in si dali narediti spominski odtis pri grajskem tiskarju. Za obiskovalce bodo poskrbeli tudi kulinarično - postregli jim bodo grajsko penino, medenjake in čokoladne pralineje ter potico.

Na slovenski stojnici se bo na 152 kvadratnih metrih sicer predstavilo 18 podjetij.

WTM - World Travel Market je najpomembnejši dogodek potovalne industrije. Borza ostaja zaprta za splošno javnost, vrata pa so široko odprta vsem strokovnim obiskovalcem, članom Meridian kluba in novinarjem. WTM beleži največjo novinarsko obiskanost med vsemi dogodki v Veliki Britaniji. Vsakoletno je na borzi prisotnih preko 2000 mednarodnih medijev. Lani je londonska borza zabeležila več kot 50.000 poslovnih obiskovalcev.