Na tiskovni konferenci smo videli praktični prikaz že delujočega poslovnega modela zidanice. Turisti, ki bodo obiskali eno od zidanic, bodo tam prejeli brezplačne razglednice, opremljene s QR-kodo, ki je povezana z mobilno aplikacijo. Ko bo gost to razglednico poslal prijateljem, si bodi lahko kjer koli s pomočjo QR-kode na razglednici in pametnega telefona ne le ogledali ponudbo zidnic, ampak se tudi odločili za dopust na Dolenjskem.

Gre torej za povsem nov in inovativen poslovni komunikacijski model, s katerim lahko dosežemo doslej še neuporabljeno večplastno komunikacijsko in promocijsko raven s pomočjo razglednice, turista in mobilne aplikacije. Avtorsko zaščiten poslovni model, za katerega se že zanimajo turistični ponudniki iz sosednje Avstrije, je več kot primeren za področje turizma, kjer želijo sporočilnost ponudbe dvigniti na višjo raven. Izjemno pomembno je, da z modelom QR/JT-info turizem pospešujemo komunikacijsko dostopnost do aktivih in ažuriranih mobilnih in spletnih vsebin, kar omogoča povezovanje turističnih ponudnikov s potencialnimi novimi gosti.vav