Ne drži, da naj bi bila strežba zaradi zgolj enega natakarja, ki naj bi imel polne roke dela in naj bi bil videti malce utrujen, zelo počasna. Natakarji v gostilni Gušt so ustrezno usposobljeni, prav tako jih je vedno zaposlenih dovoljšnje število za hitro postrežbo vseh gostov. Tako je bilo tudi v konkretnem primeru.

Prav tako ne drži, da je bila hrana vse prej kot okusna, da je bil poseben le videz in okrasitev lazanje, in da je bil okus, kot da bi jedel razkuhane testenine z grahom. Okus odprte lazanje, ki je vedno pripravljena na enak način, ni podoben razkuhanim testeninam z grahom, ki ga ta jed niti ne vsebuje.

Da gre za neutemeljeno in osamljeno kritiko, izhaja ne nazadnje iz dejstva, da je gostilna Gušt na spletni strani Tripadviser po oceni gostov na drugem mestu v Izoli in na četrtem mestu v slovenski Istri med 89 ocenjenimi gostinskimi lokali.

Po pooblastilu gospodarske družbe Jaz in Božo d.o.o., ki upravlja z izolsko gostilno Gušt, Odvetniška pisarna Sluga, odvetnik David Sluga