Modni kosi, ki bodo na voljo le prvim stotim kupcem, so na voljo na spletni strani sailorjerryclothing.com. Iggy Pop, sicer najbolje znan kot boter punka in frontman skupine The Stooges je za blagovno znamko Sailor Jerry oblikoval podpisan denim brezrokavnik (450 evrov), usnjen pas z ročno izdelano zaponko (180 evrov) in trendovske našitke, navdih za katere je dobil ravno pri legendi tetoviranja, Normanu »Sailor Jerry« Collinsu.

Oživitev pin up podob

»Ko so me vprašali, če bi sodeloval z njimi, sem bil takoj za stvar. Pin up ilustracije in njihove podobe so najboljše. Želel sem si biti del oživitve pin up podob,« je o sodelovanju povedal glasbenik, ki je sicer tudi sam velik oboževalec Normana Jerryja. »Ko sem raziskoval, sem ugotovil, koliko skupnega imava z Normanom – vse od ljubezni do umetnosti, Havajev v 70. letih in tega, da sva oba imela svojo radijsko oddajo. Upam, da bi bil Norman ponosen na mojo kolekcijo in da sem z njo pripomogel k temu, da bo njegova zapuščina ostala živa,« je dodal.

Spoštovana modna ikona

»Iggy ni samo talentiran glasbenik, temveč tudi spoštovana modna ikona. S svojim uporniškim načinom življenja predstavlja vse, kar naša znamka predstavlja,« je na vprašanje, zakaj so k sodelovanju povabili ravno Iggyja, povedal direktor blagovne znamke Enda O'Sullivan.

Norman »Sailor Jerry« Collins je svetovna legenda tetovaž in ljubitelj ruma, ki je polovico svojega življenja preživel med mornarji, drugo polovico pa jih je tetoviral. Legenda pravi, da je Normanova strast do tetoviranja ustekleničena v začinjenem rumu, zvarjenem po karibskem receptu, ki nosi ime Sailor Jerry.