Ariel so pred nogometnim svetovnim prvenstvom predstavili v novi embalaži. Ena naj bi zadostovala za 88 pranj, zato je na njej to tudi zapisano, in sicer z veliko številko 88, ki hkrati simbolizira številko dresa. Težava se pojavi, ker ob tem očitno niso pomislili, da je 88 število, ki med neonacisti simbolizira osmo črko abecede – črko H. 88 je torej dvojni H kot 'Heil Hitler'.

Da je zadeva še bolj problematična, poskrbi samo ime praška Ariel, ki zelo spominja na besedo 'Arier', ki v nemškem jeziku simbolizira arijsko raso. In za konec - podjetje na škatli oglašuje ''večjo koncentracijo''.

Na embalaži se je znašlo kar preveč naključij, a Procter & Gamble so v izjavi za javnost zapisali: ''P&G je obvezan vrednotam, kot so strpnost, spoštovanje, raznolikost in humanost. Obžalujemo, ker so ljudje videli našo kampanjo v napačnem kontekstu in s tem tudi zanikamo kakršno koli povezavo z omenjenim desničarskim gibanjem.''