Moskovski sedež podjetja se imenuje Kalashnikov Concern. Tam se je nedavno odvila prestižna prireditev, kjer je proizvajalec orožja predstavil nov videz svojih pušk, hkrati pa razkril tudi kolekcijo oblačil in pripomočkov za zaščito posameznika.

BBC poroča, da so na prireditvi med gosti paradirale mične gospodične, oblečene v črne obleke, v rokah so nosile nove primerke AK 47, v ozadju pa je godalni orkester igral ruske patriotske klasike.

Kot poroča portal Russia Today ima znani proizvajalec odslej tudi nova slogana: »Ščitimo mir« in »Orožje za mir«. Razkrili so, da so zgolj v letu 2014 prodali 140.000 takih pušk, kar je dvakrat več kot v letu 2013. Direktor podjetja Aleksej Krivoručko upa, da bodo do leta 2020 zmogli proizvodnjo 300.000 pušk letno.

Trenutno naj bi bilo sicer naročilo 200.000 pušk zaustavljeno, kar je posledica sankcij Zahoda proti Rusiji v luči ukrajinske krize. Omenjene puške bi bile namenjene v ZDA in Kanado. Omenjene sankcije so tudi prekinile dogovorjeno hollywoodsko kampanjo s Stevenom Segalom v glavni vlogi.

Puška AK 47 je eno najbolj prepoznavnih orožij na svetu. Slovi po izredni vzdržljivosti, enostavnemu vzdrževanju in relativno nizki ceni. Predvideva se, da so po svetu prodali preko 100 milijonov primerkov omenjene puške, njen izumitelj Mikhail Kalashnikov pa je umrl lani. AK 47 smo na dnevniku nedavno posvetili tudi infografiko: Puška za vsakogar.