Vodko s priokusom ajde bodo predstavili v restavraciji Oceana na Manhattnu, v nedeljo pa znova na svečani večerji v Kellyjevi restavraciji na obali reke Hudson v Yonkersu severno od mesta. Vodko z imenom Slovenia Vodka polnijo v ajdovskem Fructalu, steklenice pa izdelujejo v Steklarni Hrastnik.

Družba Good Voda jo bo začela prodajati najprej v New Yorku, New Jerseyju in Connecticutu, nato pa se bo širile tudi naprej po ZDA. Postopek ni enostaven, saj ima vsaka zvezna država svoje alkoholne zakone in je potrebno pridobiti različna dovoljenja.

Gaspari, ki ameriški trg že več kot deset let oskrbuje s kakovostnimi slovenskimi vini pravi, da je zamisel o slovenski vodki zrasla na zelniku slovenskega enologa Janeza Bogataja, sam pa je potem poskrbel za operativni del projekta. Od ideje do izvedbe so potekla štiri leta.

Vodka oziroma tudi druge žgane alkoholne pijače s priokusom so se v zadnjih letih v ZDA zelo razširile, med drugim tudi zaradi nižjih davkov, kot velja za ostale žgane pijače brez posebnih dodanih okusov. Če predsednik ZDA Barack Obama uspe s svojim predlogom proračuna za leto 2014, bo položaj sicer manj ugoden.

Obama predlaga znižanje proračunskega primanjkljaja tudi z 1800 milijardami novih davčnih prilivov v naslednjem desetletju. Delček tega denarja želi zbrati tudi s povišanjem davka na žgane pijače z okusom. Vendar pa je za vodko dobra novica ta, da je Obamov predlog obtičal, ker mu nasprotujejo tako demokrati kot republikanci.