V Argeti pravijo, da so se za tak korak odločili, ker potrošniki danes niso vselej prepričani, kaj jedo, in ker je avtoriteta za izbiro hrane v družini še vedno mama.

»Upam, da bomo s svojo potezo spodbudili tudi ostale proizvajalce, da prevzamejo odgovornost in stopijo na stran potrošnikov,« je ob zagonu projekta povedal Enzo Smrekar, član uprave družbe Droga Kolinska. Argeta je prisotna v več kot dvajsetih državah in na mnogih trgih je vodilna blagovna znamka v svojem segmentu. In prav zato, pravijo v Drogi Kolinski, prevzemajo pobudo za popolno transparentnost in posledično tudi ponovno vzpostavitev zaupanja kupcev v procese proizvodnje in priprave hrane.

Projekt »Mame potrjujejo« bo potekal regionalno, in sicer se za mesto »najstrožjih sodnic kakovosti« lahko potegujejo mame iz šestih držav: Slovenije, Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Makedonije in Kosova. V prvem krogu bo lokalna žirija v posamezni državi izmed vseh prispelih prijav najprej izbrala 10 polfinalistk. Te se bodo predstavile širši javnosti prek predstavitvenega filmčka na spletnem mestu. Končna odločitev, katera izmed prijavljenih mam je »najstrožja sodnica«, pa bo tudi v rokah vseh potrošnikov oziroma splošne javnosti, saj bodo lahko za svojo favoritko glasovali na spletnem mestu www.mame-potrjujejo.si. Vse zmagovalke - skupaj jih bo iz celotne regije kar 16 - se bodo potem v maju odpravile na pregled Argetinih tovarn. Nekatere mame se bodo ustavile v Argetini tovarni v BiH, prav vse mame pa pričakujejo 10. maja v tovarni v Izoli, kjer bodo na lastne oči presodile Argetino kakovost.