Bajni zaslužki po smrti

Televizijska mreža NBC poroča, da linija izdelkov vključuje kreme, dodatke za elektronske cigarete in podobno. »Marley natural« bo prva znamka konoplje, ki se bo prodajala v državah, kjer je uporaba legalizirana.

Smrt v nekaterih primerih tako ni ovira za uspeh. Michael Jackson je v preteklem letu po podatkih revije Forbes zaslužil neverjetnih 140 milijonov dolarjev, kar ga uvršča na prvo mesto med »mrtvimi« zaslužkarji. Tudi ime Alberta Einsteina kot blagovna znamka nanese lepo vsoto, saj je bilo v preteklem letu vredno 11 milijonov dolarjev, zahvaljujoč plakatom, majicam in lastni liniji tablic, poroča Guardian.

Agencije, ki se ukvarjajo samo z zastopanjem strank, ki so že pokojne

Rastoči trend nostalgije je povzročil skokovit porast v vrednosti blagovnih znamk pokojnih znanih osebnosti. Posel je postal neverjetno velik. V ZDA obstajajo celo agencije, ki se ukvarjajo samo z zastopanjem strank, ki so že pokojne. Ob vsem tem je odveč omeniti, da jim gre posel odlično. Slike in podobe pred nekaj leti ali že davno umrlih znanih osebnosti je v oglasih, na majicah in drugih predmetih težko zgrešiti, saj se pojavljajo tako rekoč povsod.

Strokovnjak za blagovne znamke Mark Borkowski je dejal, da je ob tehtnem premisleku, predvsem če je izdelek povezan z znano osebo, uspeh že skoraj zagotovljen. Primer Boba Marleyja in konoplje je po njegovem mnenju genialen. Marley pa je že brez zadnje pridobitve zelo donosna blagovna znamka, ki je v preteklem letu nanesla kar 20 milijonov dolarjev.