Galicijska lokalna vlada je glasbeni založbi Universal Music Spain plačala 302.500 evrov, da bi v njihove kraje zvabili špansko-ameriškega pevca in ga prepričali, naj tam posname videospot za svojo pesem Noche y dia (Noč in dan), je poročal thelocal.es.

Prvih nekaj sekund se zdi, da je bil denar zelo dobro vložen, saj so v videospot vključeni helikopterski posnetki kanjona Sil, svetilnika Cabo Home, obzidje iz obdobja Rimljanov in katedrale Santiago de Compostela. Tudi po predstavitvi nastopajočih Španija zasije v polnem siju.

Takoj po uvodni špici pa se elektronska plesna glasba preseli v neznani samostan, kjer se glasbi in užitkom predajajo mladi plesalci. Španski mediji so prepričani, da bi prizore v samostanu lahko posneli kjerkoli, izrazito jasno, da gre za predstavitev Galicije, je samo v petini videospota. To pa ne ustreza višini »honorarja«, ki ga je pevec in njegova ekipa prejela. Jeza lokalnih medijev je bila upravičena, nekdo je svoj članek celo naslovil z »Enrique Iglesias in domnevna kraja 300.000 galicijskih evrov«.

Časnik La Voz de Galicia je poročal, da je v videospot vključenih deset prepoznavnih kulturnih in naravnih znamenitosti Galicije. Promocijski material zaseda slabo minuto videospota, ki je dolg štiri minute in 43 sekund. Lokalna vlada je pojasnila, da je bil denar, ki so ga porabili za promocijo Galicije, dobro zapravljen – vsaj v primerjavi z oglaševalsko kampanjo, za katero bi zagotovo zapravili skoraj milijon evrov.

Kljub razočaranju ostalih pa je nad novim videom najbolj navdušen Enrique Iglesias, ki je na Twitterju že napovedal njegovo premiero 27. februarja in ob tem pozdravil tudi Galicijo.