Kot je povedal režiser, je želel s filmom »gledalcu pojasniti resnost položaja in poudariti pritisk globalne ekonomije na te drobcene žuželke. V bitki med čebelami in neoliberalno tržno ekonomijo trgovci pritiskajo na čebelarje, ti pa se odzovejo tako, da čebele silijo k večji učinkovitosti. Čebele so tako postale delavke za tekočim trakom, stroj, za katerega pričakujemo, da bo začel delovati ob preprostem pritisku na gumb.« Čeprav je Imhoof povezan s čebelami že vse življenje, pa samo družinska zgodba ni mogla biti dovolj za snemanje filma. »Tema je nenadoma postala pereča, ko so čebele po vsem svetu začele umirati s skrb zbujajočo hitrostjo. In da bi lahko povedal zgodbo, so morala biti nasprotja zlahka prepoznavna. Še več, vsak prizor, ki smo ga opisali z vidika človeka, smo hoteli prikazati tudi z zornega kota čebele. Čebele so tako postopoma postale glavne protagonistke filma.«

Kot zanimivost velja omeniti, da so čebele v letu snemali s tristo sličicami na sekundo: ena sekunda v resničnosti pomeni dvanajst sekund v filmu. Za poročni let matice, ki v filmu traja šestintrideset sekund, so porabili več kot deset dni, v dveh letih snemanja pa so ustvarjalci zbrali za dvesto pet ur gradiva, ki so ga nato montirali vse leto. nr