46-letni poslovnež iz Bruneja se je pred tednom dni poslovil od svoje žene in otrok in skupaj z nekaj svojimi najožjimi prijatelji sedel na letalo namenjeno v Los Angeles. Tam so sedli na vsak svoj najeti Harley-Davidson in se odpeljali v Milwaukee. »Moja žena ve, da sem nor na te motorje,« je priznal Chai Chua in dodal, da so s prijatelji med vožnjo v motoristično meko videli prerije, razna gorovja in celo znameniti Mount Rushmore. S praznovanjem okrogle obletnice legendarnega proizvajalca motorjev so začeli pred Harley-Davidson muzejem.

Gre za bratovščino Harleyja-Davidsona

Na kar več kot 4000 kilometrov dolgo potovanje iz Mehike v Milwaukee so se podali tudi 52-letni Fernando Dorantes in njegovi prijatelji. »Zelo je vznemirljivo. Da smo prišli sem, mi pomeni veliko osebno zadovoljstvo,« pove Fernando. »Ni pomembno kdo si ali kako izgledaš. Pomembno je, da voziš Harleyja. Gre za nekakšno bratovščino,« pravi 40-letni Bobby White iz Indiane, ki je 110. obletnico obeležil tudi s prav posebnim, novim tatujem na bicepsu.

Podjetje skuša privabiti mlajše kupce in celo ženske

Praznovanje se je predvsem osredotočilo na sam pregled razvoja te legendarne znamke v zadnjem stoletju, obiskovalci pa si bodo lahko organizirano ogledali, kako poteka delo v tovarni, kjer sta William Harley in Arthus Davidson leta 1903 naredila prvi Harley-Davidson. »Tukaj se je vse začelo. Harley-Davidson je moje življenje. Poleg mojih otrok,« je dejal 59-letni Terry Martin iz Bostona.

Sicer pa je dolgo časa veljajo, da Harleyje vozijo večinoma belopolti moški srednjih let, toda v zadnjih letih si je podjetje močno prizadevalo, da bi zasnovalo motorje, ki bi pritegnili tudi mlajšo populacijo, ženske in manjšine.