A vendarle ni vse le zabava: »Vsak dan delamo od jutra do večera, pred spanjem pa si vzamemo čas za pogovor o tem, kako je bilo in kaj bi lahko izboljšali. Jaz pa ponoči še sanjam, tako da ni miru.«

Ob tem Tinkara poudarja, da so jo ljudje počasi začeli spoznavati, izjemno pa so navdušeni nad flavto, »ki je res nekaj posebnega«. »Dejstvo je, da na svetu ni veliko pevk flavtistk. To so prepoznali in ugotovili, da to ni playback. Tako je bilo tudi na včerajšnjem koncertu, ki smo ga imeli z bendom v živo. Povabili so nas, da bi še enkrat nastopili čez dva dni,« je za STA povedala slovenska predstavnica.

Španci so jo pričakali z njeni refrenom

Pravi, da ljudem njena glasba postaja vedno bolj všeč, v Skandinaviji pa naj ne bi bilo veliko glasbenikov s takšnim, angleško-ameriškim zvokom. »Dobivam veliko fenov, Španci pa so me na rdeči preprogi pričakali z refrenom moje pesmi,« dodaja Tinkara, ki stavi na italijansko predstavnico Emmo Marrone.

Obiskala je tudi njen koncert pred dvema dnevoma. »Ima podoben pop-rock moment, koncerte v živo z bendom. Nisem tako vizualen tip, sem bolj slušna, zato bolj poslušam in me fascinirajo bolj fini komadi,« pojasnjuje Tinkara.

Sicer pa Eurosong ponuja vrsto vizualnih presežkov: »To je največji mednarodni televizijski šov in za vizualne sladokusce je ogromno odrskih vragolij. Pred nami imajo na odru trampolin, tako da pevec skače in poje - samo občudujem ga, kako mu to uspeva. Tudi to je Eurosong.«

Veliko vložili udi v vizualni nastop

Pevka verjame v slovensko pesem, ki je zelo intenzivna tako po besedilu kot glasbi. A vendarle so skrbno zasnovali tudi vizualni nastop: »Z obleko simboliziram peščeno uro, kamenčki na njej so pesek - čas, ki se izteka, in svet, ki se vrti. Proti koncu skladbe se pri slovenskem besedilu zgodi prerod, govorim o tem, da se moramo ljudje na novo roditi. Takrat s flavto razbijem modrino okoli sebe, ki se razleti na tisoč koščkov in se spremeni v zlato.«

Tinkara pa je v sodelovanju z Vseslovenskim združenjem malih delničarjev (VZMD) na Danskem poskrbela tudi za celovito predstavitev podobe Slovenije: »Ravno v torek je potekal slovenski dan. Najprej smo obiskali slovensko veleposlaništvo, kjer smo se spoznali z ljudmi z različnih ambasad. Azerbajdžanski veleposlanik mi je podaril njihovo tipično 'oštro' pijačo, ki jo je pospremil z navodilom, naj je ne pijem, preden grem na oder.«

»Opozorili smo na Slovenijo in naše močne blagovne znamke. Gre pravzaprav za to, da smo Eurosong izkoristili, da ustvarimo sinergije, ki niso nujne samo na odru,« je pojasnila.