»Ta žaljiva in nezaslišana kampanja trivializira holokavst,« je prepričan Abraham H. Foxman, nacionalni direktor ADL, ki odločno nasprotuje tovrstnemu karikiranju Hitlerja.

ADL poziva k takojšnjemu umiku oglasa, ki ga predvaja televizijska mreža MBC s sedežem v Dubaju ter savdskim lastništvom.

Oglas prikazuje odlomke iz filma Neslavne barabe Quentina Tarantina, natančneje del, v katerem Hitler govori »Nadzorovali bodo celotno regijo«, spremljajo pa ga arabski podnapisi. To je postavljeno v kontekst, ki promovira septembrski filmski nabor kanala MBC s sloganom »September za zapomniti«.

»Zakaj bi se savdska medijska hiša hotela povezovati z enim najbolj demonskih množičnih morilcev v zgodovini?« se sprašuje Foxman. »Morda je kdo mislil, da je vse to smešno, toda vprašati se je treba, kako bo to odzvanjalo po arabskem svetu, kjer je izobrazba o umoru šestih milijonov Judov in milijonov drugih zelo pomanjkljiva in kjer prevladujeta zanikanje holokavsta in antisemitizem,« dodaja.

Prikazovanje nacističnega voditelja v oglasih sicer ni nekaj novega. Lansko leto je veliko prahu dvignil turški oglas za šampon, ki je prikazoval Hitlerja, kako moške poziva, naj kupijo izdelek. Po vsesplošnem nasprotovanju javnosti so oglas hitro umaknili.