Ko je Carpenter bolj za šalo kot zares zagnal spletno stran in PayPal račun se niti nadejal ni, da bo njegova šala tako eksplodirala med spletnim občinstvom. Kot sovražnik bleščic je namreč ustvaril spletno stran, ki naj bi omogočala, da njegovo sovraštvo na svoji koži občutijo tudi drugi, vse skupaj pa je zapakiral z oglasnim sporočilom, ki se je izkazalo za izredno privlačno spletnemu občinstvu. V obrazložitvi storitve namreč pojasni, da iz dna srca sovraži bleščice ter da jim nekateri pravijo celo herpes sveta ročnih del, a da ljudje še bolj sovražijo brezdušnike, ki se zabavajo ob tem, ko drugim v kuvertah pošiljajo bleščice.

Že kmalu se je izkazalo, da je splet poln brezdušnikov, ki jim je pošiljanje kuvert z bleščicami nekaj najboljšega po izumu belega kruha, Carpenter pa je ugotovil, da je njegova šala pobegnila nadzoru. Avstralec je kmalu dobil toliko naročil, da je prek spleta prosil, naj navdušenci ne kupujejo tega »groznega izdelka z bleščicami« in da je ukvarjanja s tem že sit. Vendar očitno tudi to ni bilo dovolj, zato se je odločil svoje podjetje prodati na spletni tržnici startupov Flippa, kar mu je tudi uspelo, saj se je dražba zaključila pri 85 tisoč dolarjih.

Carpenter stare ponudbe sicer še izpolnjuje, a je povedal, da bodo številna že sprejeta naročila zaradi množičnosti izvedena s časovno zamudo, nov lastnik pa se sooča z zaostreno konkurenco na trgu bleščičnih pošiljk, saj so se že odprle druge strani, kot sta Glitterbombs (bleščične bombe) in Mat won't but we will (Mat noče, mi pa bomo), ki ponujajo podobne storitve.