Škisova tržnica, ki temelji na promociji slovenske kulture in kulinarike med mladimi, z letošnjim letom dobiva tudi mednarodne razsežnosti. Na tržnici se bo s tradicionalno kulinariko predstavilo več kot 18 držav s celega Sveta.

Prireditev, ki je zaradi svoje ekološke usmerjenosti prepoznavna tudi kot »Zeleni otok sredi mesta«, se bo pričela z mimohodom študentskih klubov, nadaljevala pa z uradno otvoritvijo in predstavitvijo lokalnih značilnosti ter pestre slovenske tradicije in kulinarike na stojnicah študentskih klubov. 57 stojnic združenih v 6 slovenskih regij bo pričaralo zanimivo vzdušje ter mladim predstavilo pravo Slovenijo v malem.

V okviru pestrega dnevnega dogajanja pa bo potekal mednarodni otoček, kjer se bodo predstavile posamezne države. Med njimi so Mehika, Avstralija, Kitajska, Latvija, Litva, Rusija, Turčija, Nemčija, Španija, Švedska, Portugalska, Irska, Indija, Francija in Madžarska. Svoje kulinarične značilnosti pa bodo predstavili tudi mladi iz zamejstva, iz Istre, Reke in Koroške. Svojo podporo srečanju bodo s svojo prisotnostjo počastili tudi nekateri ambasadorji prisotnih držav.

Prireditev bo tudi v letošnjem letu temeljila na ekološkem konceptu, saj se bodo odpadki sproti ločevali, odvažali, poskrbljeno pa bo tudi za stiskanje in reciklažo. Novost letošnjega dogodka pa je še mobilna aplikacija, ki jo razvija startup Connect Social. Aplikacijo si bodo obiskovalci lahko prenesli prek QR kode, ki bo natisnjena na promocijskih letakih. Prek nje bodo lahko spremljali dogajanje, nalagali fotografije, poiskali svoje prijatelje in izvedeli vrstni red nastopajočih skupin.