JWT, podružnica največje svetovne oglaševalske skupine WPP, poudarja, da so bili reklamni posterji, ki jih sicer niso uporabili v komercialne, so se pa pojavili na spletu, »neokusni in v nasprotju z njihovimi standardi«. Odpustili so upravljanega partnerja podjetja Bobbyja Pawarja. Menda pa naj bi bil kreativni direktor podjetja Blue Hive, ki je del skupine WWP, in je zadolžen za oglaševanje Forda, Vijay Simha Vellanki, tudi primoran odstopiti. Podjetje JWT je v izjavi za javnost zapisalo: »Globoko obžalujemo, da smo objavili te posterje. Po podrobnem internem razgovoru smo ustrezno disciplinsko ukrepali glede vpletenih, kar pomeni, da je bilo odpuščenih nekaj ljudi v podjetju JWT.«

Odgovorni so že odstopili s svojih položajev v podjetju

JWT je posterje obsodilo tudi z besedami, da nikoli niso bili mišljeni za plačano objavo in jih sploh ne bi smeli ustvariti, kaj šele objaviti na spletu. »Tovrstno dejanje je rezultat delovanja posameznikov, ki niso imeli zadostnega nadzora. Znotraj agencije, kjer so zaposleni, so bili že izvedeni ustrezni ukrepi.« Ford je sicer eden največjih naročnikov oglaševalskega podjetja JWT.

Naj spomnimo, da je eden od spornih oglasov prikazoval Berlusconija na voznikovem sedežu, v prtljažniku avtomobila pa so bile tri zvezane ženske. Zraven je bil zapisan slogan: »S Figom, ki ima še posebno velik prtljažnik, ne boste imeli več nepotrebnih skrbi.« Posterji, ki jih je javnost označila za seksistične, so bili na spletu objavljeni samo nekaj dni po tem, ko so v Indiji sprejeli nove, strožje zakone glede posilstva. Zaradi kontroverznega oglasa se je podjetje Ford Motor Company že javno opravičilo.