Kot piše v opisu projekta, gre za pametno in elegantno rešitev, ki v slabem vremenu in blatnih cestah varuje hrbet kolesarjem, ki na zadnjem kolesu nimajo blatnika. Ob tem je objavljen tudi privlačen in domiseln video, ki prikaže, kako se je ideja porodila, razvijala in realizirala ter njeno uporabnost. Zanimiv je tudi slogan kampanje - »Cover our back so we can cover yours!« (Krijte nam hrbet, da lahko mi krijemo vašega, op.a.).

Projekt bo finančna sredstva dobil, če se bo do sobote, 22. junija, na spletni strani zbralo najmanj 10 tisoč dolarjev finančnih sredstev, za kar pa se očitno ni bati, saj se je v treh dneh, odkar je Musguard na Kickstarterju, zbralo že 8.401 dolarjev.

Lastnosti, ki krasijo Musguard, poleg seveda njegovega prvotnega namena, so med drugim tudi njegova lahkost (tehta zgolj 35 gramov), kompaktnost (da se ga zložiti), trajnost. Več si lahko preberete na spletni strani Kickstarter.

Preberite še: Nova podjetja z drugačnim pristopom zlahka do milijonov