Zunanjost nakupovalnega središča krasi na stotine palm, replika slavoloka zmage, ogromna egipčanska sfinga, fontane in dolgi kanali z gondolami, ki spominjajo na tiste v Benetkah. Edini problem je, da je kljub čudovitemu dizajnu in ambicioznim načrtom za prihodnost, dobesedno zapuščen. Večina trgovin je zaradi visokih najemnin praznih, obiskovalcev skoraj ni, zato se ga je že prijel vzdevek »mrtvo nakupovalno središče«.

Osebje spi za blagajnami

Sprehod skozi zaprašene hodnike z razgledom na s folijo prekrite tekoče stopnice in razbite trgovine spominja na sprehod po mestu duhov. Povsod so kupi smeti, barva se lušči s sten, napisi trgovin in oglasi so zbledeli. Osebje zabaviščnega parka, ki je znotraj nakupovalnega centra, na pol spi za blagajnami in čas zapravlja s klepetanjem, saj nekaj več kot 550 metrov visokega vlaka smrti ne obišče skoraj nihče.

Prebivalci delavskega mesta nimajo ne časa, ne denarja za nakupovanje

Ko so nakupovalno središče odprli leta 2005 so pričakovali, da bo na dan privabil kar 100,000 obiskovalcev, toda osem let kasneje še tistih nekaj ljudi, ki ga obišče, večinoma zaide samo v ameriško restavracijo s hitro prehrano ali pa v kino. Del problema je tudi lokacija. Dongguan je delavsko mesto s skoraj 10 milijoni prebivalci, ki so večinoma migranti. »Ljudje sem pridejo delat v tovarne in nimajo ne časa, ne denarja za nakupovanje ali obisk zabaviščnega parka,« je povedal eden od zaposlenih v nakupovalnem središču.

Želijo privabiti nove trgovce

To nakupovalno središče pa ni edini tak primer. Tudi drugod na Kitajskem najdemo zapuščena nakupovalna središča, ki so se spremenila v mesta duhov. Kljub vsemu pa želijo privabiti privabiti nove trgovce, da bi zapolnili praznino. Trenutno je namreč zasedenih samo 20 odstotkov trgovin, v načrtu pa je, da bi v letošnjem letu zasedli 80 odstotkov trgovin. Menda naj bi že od tega meseca naprej ponujali velike promocijske ugodnosti, da bi tako privabili nove najemnike.