Veriga Sainsbury's se je letošnjega božičnega oglasa lotila na poseben način. Izbrala si je nenavaden dogodek na božični dan leta 1914, ko so na bojišču v Belgiji nemški in britanski vojaki splezali iz svojih jarkov, si zaželeli vesel božič, si izmenjali darila, zapeli vrsto božičnih pesmi in si privoščili igro nogometa. Po enkratnem dogodku so se vrnili v svoje jarke in nadaljevali z bitko.

Z zgodbo so se v tretji največji britanski verigi trgovin poklonili 100. obletnici prve svetovne vojne, ki so jo v Veliki Britaniji obeležili tudi z glinenimi cvetovi maka.

Miroljuben oglas je na Youtubu požel 16,6 milijona ogledov, medtem je Monty pingvin dosegel 22,2 milijona ogledov. Vendar pa je Sainsbury'sev oglas dosegel največjo gledanost v Veliki Britaniji. Na Youtubu sicer niso pojasnili, kako so prišli do takšnega rezultata. »Izredno smo bili veseli nad pozitivnimi odzivi na naš oglas o premirju na božični dan leta 1914. Izredno priljubljen je tudi na Youtubu,« je pojasnil tiskovni predstavnik Sainsbury'sa.

Poglejte si še oglas Johna Lewisa, Monty the penguin: