Kot je povedal Koršič, so v Društvu slovenskih filmskih ustvarjalcev izvedli raziskavo, ki je pokazala, da se Slovenci med vsemi umetniškimi deli najbolj spominjamo filmov. Med temi je na zelo visokem mestu pristala prav partizanska komedija režiserja Franceta Štiglica Ne joči Peter iz leta 1964.

Koršič priljubljenost filma ne pripisuje njegovi odličnosti, ki je sicer zanj nesporna, niti tematiki, "saj smo bili ob prihodu filma že naveličani partizanskih filmov". Razlog za njegovo priljubljenost je po Koršičevem mnenju njegovo eksistencialno sporočilo oziroma nagovor otroku. Ta je v času vojn in revolucij moteč faktor ter obenem opomin vsem k človečnosti. "Na koncu gre vedno za človeka," je poudaril Koršič. Kot je dodal, smo tudi Slovenci padli v luknjo, iz katere moramo zlesti, za kar navdih gre morda iskati tudi v omenjenem zgodovinskem filmu.

Priložnostna znamka omenjenega filma je izšla ob njegovi 50-letnici v seriji Slovenski filmi, v kateri so doslej izdali že znamke, posvečene filmom, kot so Na svoji zemlji, Vesna in V kraljestvu Zlatoroga.

Poslanstvo znamk daleč presega zgolj plačano poštnino

Direktor ljubljanske poslovne enote Pošte Slovenije Evgen Zadnik je opozoril na poslanstvo znamk, ki daleč presega zgolj plačano poštnino. Znamke so navdih mnogim zbirateljem po vsem svetu, pomembne pa so tudi pri preučevanju časa.

V zadnjem letošnjem sklopu rednih in priložnostnih poštnih znamk so še znamka z motivom izvenkrmnega motorja Tomos 4, ki je izšla v seriji Slovensko industrijsko oblikovanje, znamki iz serije Z žlico po Sloveniji - fižolova mineštra in vipavski štruklji in znamka z motivom Kranjskega Janeza - spomenika neznanemu vojaku, ki so jo izdali ob stoletnici prve svetovne vojne.

Z indijsko pošto sta ob dnevu otroka izšli znamki z motivi risb slovenskega in indijskega otroka, nove pa so tudi štiri praznične znamke, dve z božičnima in dve z novoletnima motivoma.