Kampanja »Ustvari lasten okus« (Create your own taste) je za McDonald's velik korak naprej od tradicionalnih dvojnih hamburgerjev s sirom, BigMacov in podobnih ponudb, katerih priljubljenost dodatno temelji na tem, da se jih dobi bolj ali manj brez čakanja. Prihodnje leto si bodo hamburger po svoji želji lahko stranke ustvarile že v 2000 od 14.000 poslovalnic v ZDA, kmalu pa bodo na voljo tudi v Avstraliji.

Poleg več časa, ki ga bodo porabili za vsak poseben hamburger, pa bo za McDonald's verjetno dodatno težavo predstavljala tudi cena posamezne jedi, saj so posebej pripravljeni hamburgerji zagotovo dražji od običajnih.

Morda so se za ta (drzen) korak v podjetju odločili zaradi pritiska drugih podjetij, ki svojo ponudbo hrane nadgrajujejo s kakovostnimi sestavinami in možnostjo, da se stranke same odločijo, kakšne dodatke želijo, poroča Independent. Tudi analitiki so na tem področju opazili vse večje zahteve po jedeh »po meri«, zlasti zahtevni so mladi med 20 in 40 letom starosti (ti so tudi bolj zahtevni pri kakovosti hrane).

McDonald's ima sicer v več kot sto državah po svetu okoli 35.000 poslovalnic.