Večino denarja za približno 800.000 evrov vredno investicijo sicer prispeva Evropska unija, pristojno ministrstvo bo zagotovilo dobrih 90.000, filozofska fakulteta pa nekaj manj kot 130.000 evrov. Zanimalo nas je, koliko denarja naj bi torej prinesel oglas in ali bodo sredstva namenjena omenjeni investiciji. Vendar pa dekan Andrej Černe v zvezi s tem ni bil pretirano zgovoren. Vse, kar nam je v dveh dneh uspelo izvedeti, je bilo to, da se je »izvajalec gradbenih del z oglaševalcem dogovoril o oglaševanju na gradbenem odru« in da je »izvajalec fakulteto zaprosil za soglasje za namestitev oglasa«, fakulteta pa da se je »z izvajalcem dogovorila o pogojih oglaševanja«. Kakšni naj bi bili ti pogoji in ali so za soglasje zaprosili Mestno občino Ljubljana, nam ni uspelo izvedeti.

»To je sicer legitimen način, kako nekdo dobi denar, vendar pa je po drugi strani zelo problematično, da takšna multinacionalka prevzame vlogo dobrotnika, ki rešuje fakulteto, s tem da ji dovoli na svoje pročelje postaviti oglas. Takšne institucije bi vsekakor morale biti bolj avtonomne, res pa je, da si ne morejo privoščiti večjih investicij, če se na neki način ne prodajo,« meni Goran Ivašič s platforme Plakatopolis, ki se ukvarja s problematiko zunanjega oglaševanja v Ljubljani. Vendar pa, kot že rečeno, ostaja vprašanje, ali jim je za oglasni prostor sploh uspelo iztržiti kaj denarja.

Študenti so se že zganili. V ponedeljek pred začetkom novega študijskega leta pripravljajo Prijavljen shod v podporo oglasu H & M na filofaksu, kot so ga sarkastično poimenovali. Udeležbo je potrdilo že skoraj sto ljudi.